تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸

هفت تن مرغ قاچاق در ایلام کشف شد

هفت تن مرغ قاچاق در ایلام کشف شد
ایلام - فرمانده انتظامی ایلام گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت بیش از هفت تن مرغ زنده قاچاق در این استان کشف شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز پنج شنبه اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال مرغ زنده به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه توزیع توسط یکی از مرغداران در حاشیه شهر ایلام ، رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی، موفق به شناسایی این فرد سودجو و محل مرغداری وی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و بازدید از محل مقدار هفت تن و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ زنده به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

وی تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و بمنظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه عزم و اراده پلیس و دستگاه قضا برای برخورد با مجرمان اقتصادی و دلالان و سودجویان بیش از هر زمانی است ، از مردم خواست: در صورت اطلاع از اقدام غیر قانونی و توزیع مرغ خارج از شبکه توسط افراد سود جو ،موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به مدافعان امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

 

خالی کردن حساب پدر با خرید بازی آنلاین

فرمانده انتظامی دهلران گفت: پسر خانواده حساب بانکی پدر را با خرید بازی آنلاین خالی کرد.

سرهنگ منوچهر مکی در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: در پی مراجعه فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت اینترنتی غیر مجاز از کارت بانکیش پرونده‌ای تشکیل و در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی، کارشناسان پلیس فتا در کمترین زمان ممکن عامل برداشت که پسر شاکی پرونده بود را شناسایی و با هماهنگی های قضایی به پلیس احضار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران ادامه داد: پس از انجام تحقیقات پرونده، فرزند شاکی با اقرار به بزه ارتکابی اعلام داشت به دلیل استفاده بیش از حد از بازی های آنلاین و نیاز به ارتقا سریع و خرید امتیاز مراحل بازی ، با دسترسی به رمز دوم کارت بانکی اقدام به برداشت از کارت والدین خود کردم.

وی با بیان اینکه والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت فرزندان خود در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند، به شهروندان توصیه کرد: داشتن اطلاعات درج شده بر روی کارت‌های بانکی والدین و دانستن رمز دوم کارت بانکی آنان، باعث می شود تا کودکان و نوجوان بدون اطلاع والدین اقدام به خرید اکانت بازی، ارتقا مراحل بازی یا امکانات جانبی آن از سایت‌ها یا کانال‌ها و گروه‌های شبکه اجتماعی کنند.

سرهنگ مکی گفت: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir تماس‌های مردمی درخواست خود را ثبت و یا با شماره تماس های ۰۸۴۳۳۷۲۳۶۰۰-۰۸۴۲۱۸۳۲۱۲۷ تماس حاصل کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.