تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵

انشعاب های غیر مجاز مهمترین دلیل کم آبی در برخی روستاهای شهرستان ایوان است

انشعاب های غیر مجاز مهمترین دلیل کم آبی در برخی روستاهای شهرستان ایوان است
نگاه اقتصاد

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، علت کم آبی و  افت فشار در روستا های علیگه ؛حصار شاوه ؛جوب گوهر علیاو سفلی و شورابه ملگ وجود انشعابات غیر مجاز و مصارف بالای مشترکین عنوان کرد و گفت: اقدامات لازم برای جمع آوری انشعابات غیرمجاز صورت گرفته است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، دکتر تیموری افزود: بدنبال دریافت گزارش مربوط به کمبود و افت فشار آب در روستا های فوق،  رفع این مشکل  در دستور کار قرار گرفت و با بازدیدهای میدانی  و تلاش اکیپ حوادث و اتفاقات شهرستان  ایوان مشخص گردید این کمبود آب بعلت  انشعابات آب غیر مجاز است که برای آبیاری باغات و آب احشام و مصارف دیگر استفاده می شد.

 

وی با بیان اینکه آب روستاهای فوق  از خط انتقال آب سیاهگل تامین می شود  اضافه نمود:  در این زمینه  اشتراک های غیرمجاز شناسایی و اقدامات لازم برای جمع آوری آن صورت گرفته است.  و امید است با همکاری مردم و شناسایی سایر انشعاب های غیر مجاز،همچنین انجام اقدمات فنی از جمله تعویض خط لوله پمپاژ، کمبود آب بویژه در ساعات پیک مصرف رفع گردد.

 

دکتر تیموری تصریح کرد: افت فشار ، کمبود و قطعی مکرر آب در سطح بعضی از  روستاها، آسیب هایی است که انشعابات غیر مجاز ایجاد می کند و کیفیت خدمات رسانی را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

وی همچنین از  رفع گرفتگی شبکه داخلی روستای چالانچی شهرستان ایوان خبر داد و افزود:  با عنایت به بازدید میدانی و گزارش دهیار  روستای چالانچی مبنی بر قطع  اب تعداد ۲۲ خانوار از اهالی روستای چالانچی ، پس از بررسی بعمل امده در خصوص انسداد شبکه داخلی ،اکیپ حوادث و اتفاقات امور ابفای شهرستان  نسبت به رفع انسداد و تغییر مسیر لوله با اجرای حفاری و لوله گذاری به مقدار ۱۰۰ متر لوله سایز  ۷۵  میلیمتر  اقدام و مشکل بی ابی مشترکین  روستا مرتفع گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.