تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

معاون استاندار ایلام:

دستگاه ها نسخه بومی کاهش سوانح را تدوین کنند

دستگاه ها نسخه بومی کاهش سوانح را تدوین کنند
،

 

ایلام – معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: دستگاه ها ضمن توجه به قوانین و دستورالعمل های بالادستی در مدیریت بحران به ویژه قانون جدید باید نسخه بومی در کاهش خطر و سوانح را تدوین و دنبال کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، احمد کرمی روز سه شنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام اظهار داشت: در قانون جدید مدیریت بحران، به شکل منسجم و پویایی دستورالعمل ها و قوانین تدوین شده تا ضمن اینکه شاهد هماهنگی و هم افزایی در ستاد مدیریت بحران باشیم در عین حال فرماندهی واحد بر این ستاد حاکم باشد.

وی، وقوع سیل فروردین ماه ۹۸ را تجربه ای گرانبها در مدیریت بحران یاد کرد و افزود: در آن زمان اگر تمهیدات و ملاحظات لازم قبل از بحران انجام نمی شد، بطور قطع با خسارات جانی و مالی فراوانی روبه رو می شدیم اما ستاد بحران استان در آن زمان موفق شد از تلفات انسانی و خسارت مالی فراوان جلوگیری کند.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: البته این بدان معنا نیست که ما در آن زمان تمام و کمال و بی نقص عمل کرده ایم، بلکه باوجود موفقیت بالا شاهد برخی ضعف ها در زیرساخت ها بودیم که باید در دستور کار اصلاح قرار گیرد.

در این نشست علل و عوامل سیل فروردین ماه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر تقویت نقاط مثبت و قوت و رفع موانع و نقاط ضعف تاکید شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.