تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

آزادسازی مهران محصول پایمردی رزمندگان در نبرد نابرابر تحمیلی بود

آزادسازی مهران محصول پایمردی رزمندگان در نبرد نابرابر تحمیلی بود
،

ایلام _  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه‌ای، فرارسیدن ۱۰ تیر سالروز آزادسازی مهران در عملیات کربلای یک را تبریک گفت و این روز افتخارآمیز را محصول پایمردی رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی و نابرابر دانست.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ، متن این بیانیه به شرح زیر است: دوران ماندگار و تاریخ‌ساز هشت سال دفاع مقدس مقطع درخشان و حماسی ملتی است که باشکوه و صلابت به‌یادماندنی در برابر دنیای کفر و الحاد صف‌آرایی کرد و هشت سال مردانه از حیثیت دینی و تمامیت ارضی خود دفاع نمود.

پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود، در سایه هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و باعث احیای اسلام ناب محمدی (ص) و تقویت جریان مقاومت در سطح جهان گردید.

در این میان دهم تیرماه سال ۱۳۶۵ و انجام عملیات غرورآفرین کربلای یک با رشادت فرزندان برومند این آب‌وخاک نقطه عطفی در دوران هشت سال نبرد نابرابر محسوب می‌شود که منجر به فتح مهران قهرمان شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن پاسداشت ارزش‌های دوران طلایی دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدای گران‌قدر، این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز را به همه ملت ایران به‌ویژه امت سلحشور خطه خون‌رنگ و معطر به شمیم خوش شهیدان والامقام ایلام و مردم مرزدار و شهیدپرور شهرستان مهران تبریک و تهنیت می‌گوید.

شهر مرزی مهران سال ۶۵ با انجام عملیات غرورآفرین کربلای یک و پس از ۱۰ روز نبرد سخت از دست ارتش متجاوز بعث عراق آزاد و به آغوش وطن بازگشت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.