تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

بانک ملی استان ایلام و اقدامات اساسی در راستای کاهش مصرف انرژی

بانک ملی استان ایلام و اقدامات اساسی در راستای کاهش مصرف انرژی
نگاه اقتصاد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک ملی استان ایلام، این بانک در راستای کاهش مصرف انرژی اقدامات اساسی و موثری انجام داده است.

 

در این گزارش آمده است: بانک ملی ایران از دیرباز صرفه‌جویی در مصرف انرژی را سرلوحه کار خود قرار داده که این روزها نتایج مثبت عملگر خود را مشاهده می کنید و استفاده از لامپ های کم مصرف و کاهش تعداد وسایل روشنایی تا حد مطلوب از مهمترین اقدامات بانک برای کاهش مصرف برق بوده است.

تامین برق مصرفی ساختمان ها با استفاده از ژنراتور و نیز سلولهای خورشیدی یکی دیگر از مهمترین اقدامات برای کاهش مصرف برق شهری است؛ به طوری که هم اکنون ساختمان شعبه خیابان ولیعصر (عج) ایلام از انرژی خورشیدی بهره می گیرد.

از سوی دیگر پروژه تامین برق مصرفی ساختمان های دیگر بانک از طریق انرژی خورشیدی تا زمانی که توجیه اقتصادی داشته باشد در حال طی مراحل قانونی می باشد.

تغییر دمای آسایش تا ۲۵ درجه نیز باعث باعث کاهش مصرف انرژی شده، به طوری که اثر این اقدامات در هزینه برق مصرفی بانک به خوبی مشهود است و تلاش شده با فرهنگ سازی میان کارکنان صرفه جویی در مصرف انرژی نهادینه شود.

همچنین طبق دستور مدیریت محترم بانک ملی اداره امور شعب استان ایلام به منظور صرفه جویی در مصرف برق تمامی تابلوهای برقی شعب در سطح استان تا اطلاع ثانوی خاموش می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.