تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸

سیدکمال سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان:

 انتخاب مدیران شایسته اولویت دولت سیزدهم است/مشکلات کشور هم ساختاری است و هم ناکارآمدی برخی از مدیران اقتصادی

 انتخاب مدیران شایسته اولویت دولت سیزدهم است/مشکلات کشور هم ساختاری است و هم ناکارآمدی برخی از مدیران اقتصادی
دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان درباره اولویت‌های دولت سیزدهم توضیحاتی ارائه داد.

 

سیدکمال سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های اقتصادی دولت سیزدهم، گفت: معتقدم که مهم‌ترین اولویت اقتصادی دولت آقای رئیسی این است که مدیران مناسبی را برای هیات دولت و هم بخش‌های اقتصادی نظیر وزارت اقتصاد، بانک مرکزی ، وزارت صمت، وزارت کار، وزارت تعاون و سایر نهادهایی که جنبه اقتصادی دارند انتخاب کنند.

 

او ادامه داد: در ابتدا باید یک هیات دولت قوی، کارآمد ، ضد فساد، متعهد و متخصص و عدالتگرا داشته باشیم؛ یعنی همان شعارهایی که آقای رئیسی در ایام انتخابات بیان کرد بر اساس همان یک هیات دولت مناسب و کارآمد تشکیل شود نه چنین هیات دولتی که برخی از مدیرانش با رانت و رابطه روی کار آمد‌ه‌اند.

 

سجادی افزود: اقتصاد و معیشت مردم و تولید باید سرو سامان داده شود؛ همه به خوبی می‌دانند که مشکلات کشور هم ساختاری است و هم ناکارآمدی برخی از مدیران اقتصادی. ضعف بی ارزش شدن پول ملی یکی از مسائلی است که علتش همین مدیران دولت حسن روحانی هستند. بنابراین نیاز به مدیران قوی داریم که شاخص‌های لازم را برای حل کردن مشکلات اقتصادی داشته باشند.

 

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در پایان تاکید کرد: بسیاری از افرادی که رای باطله دادند همین مشکلات را مد نظر قرار دادند؛ معتقدم که اولین و اولویت‌دارترین مساله انتخاب مدیران شایسته برای بخش‌های اقتصادی دولت است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.