تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

سند مالکیت ۳۰ هزار متر مربع از زمین ایستگاه‌های شرکت گاز ایلام اخذ شد

سند مالکیت ۳۰ هزار متر مربع از زمین ایستگاه‌های شرکت گاز ایلام اخذ شد
ایلام - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در طول سال گذشته برای ۳۰ هزارو ۹۰۴ متر مربع از اراضی تملک شده ایستگاه های این شرکت سند مالکیت صادر شده است.

 

عباس شمس اللهی روز دوشنبه در گفت و گویی با اشاره به اینکه در سال جهش تولید، سند ۳۰ هزارو ۹۰۴ متر مربع از اراضی ایستگاه های شرکت گاز استان ایلام اخذ شده است، افزود: ۱۵ هزارو ۹۶۹ متر مربع از اراضی تملک شده شرکت نیز تغییر کاربری داده شده است که اقدامات قانونی و مراحل صدور سند بقیه ایستگاه ها نیز در دست اقدام است.

وی به میزان تحصیل اراضی واقع در مسیر خطوط تغذیه و شبکه در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: برای ۵۶۰ هزار متر مربع از اراضی واقع در حریم خطوط شرکت در شهرستان های مختلف، اقرار نامه، مبایعه نامه و رضایت نامه محضری اخذ و پس از پرداخت خسارت برای اجرای پروژه ها در اختیار مدیریت مهندسی و اجرای طرح ها قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: تلاش می شود که این روند در سال جاری و بخصوص در راستای گازدار شدن روستاهای باقیمانده تسریع یابد.

شمس اللهی در خصوص دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به شرکت گاز استان ایلام نیز گفت: از مجموع ۲۶ دعوای حقوقی و ۱۳ پرونده کیفری مطروحه شرکت در محاکم قضایی، در ۳۱ پرونده منجر به صدور حکم قضایی مبنی بر حاکمیت شرکت گاز، چهار مورد محکومیت و بقیه پرونده ها نیز در دست رسیدگی قضایی و طی کردن مراحل قانونی است.

به گزارش ایرنا، میزان گازرسانی روستایی و شهری در این استان از آغاز دولت تدبیر و امید به بعد به ترتیب (روستایی و شهری) ۷۸ و ۵۸ درصد کل میزان گازرسانی شرکت گاز استان از بدو تاسیس است.

هم اکنون ۹۹ درصد خانوار شهری و ۹۴ درصد خانوارهای روستایی استان ایلام از گاز طبیعی بهره مند هستند و این استان در آستانه اتمام گازرسانی به روستاها قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.