تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

با قرمز شدن چند نقطه استان؛

چهار ایستگاه‌ در ایلام محدودیت‌ تردد خودروها را کنترل می‌کنند

چهار ایستگاه‌ در ایلام محدودیت‌ تردد خودروها را کنترل می‌کنند
،

 

ایلام – رییس پلیس راه ایلام از افزایش ایستگاه‌های ایست و بازرسی کنترل ورود و خروج خودروها در ایلام به چهار واحد با توجه به قرار گرفتن برخی از نقاط این استان در وضعیت قرمز کرونایی( پرخطر) خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: اجرای طرح محدودیت های ترافیکی با توجه به وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان اعمال می شود.

وی با بیان اینکه برابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، شهرستان های ایلام، مهران، چوار و دره شهر در وضعیت قرمز، شهرستان های آبدانان، بدره و دهلران در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها وضعیت زرد قرار دارند، گفت: ماموران پلیس راه با اعمال مقررات محدودیت تردد، در ایستگاه های مهدی آباد، گاومیشان، سپتون و چوار بر همه ترددها در محورهای مواصلاتی استان نظارت خواهند کرد.

سرهنگ همتی زاده با بیان اینکه علاوه بر ایستگاه های پلیس راه، دوربین ها نیز ترددها را ثبت و اعمال مقررات می کند، گفت: میزان جریمه ۵۰۰ هزار تومان و یک میلیون تومان است که جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی برای شهرهای نارنجی است.

وی از بازدید شبانه روزی ماموران پلیس راه از شرکت مسافربری جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: از مردم درخواست داریم باتوجه به شرایط کرونا تا جایی که امکان دارد به مسافرت نروند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون شهرستان های ایلام، مهران، دره شهر و چوار در وضعیت قرمز و آبدانان، بدره و دهلران در وضعیت نارنجی و شهرهای ایوان، چرداول، سیروان، ملکشاهی و هلیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.