تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵

ایلام رتبه اول کاهش تصادفات روستایی کشور را کسب کرد

ایلام رتبه اول کاهش تصادفات روستایی کشور را کسب کرد
ایلام - رییس پلیس راه ایلام گفت: رتبه برتر کشوری در کاهش تصادفات جاده های روستایی به پلیس راه استان رسید.

 

سرهنگ رضا همتی زاده روز سه‌شنبه اظهار داشت: پلیس راه استان رتبه برتر کشوری در کاهش تصادفات راههای روستایی امسال و برای پنج سال متوالی را کسب کرد.

وی افزود: برابر ارزیابی های انجام شده، برای پنجمین سال متوالی به جهت اقدامات و فعالیت های مثبت و سازنده، اداره کنترل راه های روستایی پلیس راه استان، موفق به کسب عنوان رتبه برتر کشوری در کاهش تلفات انسانی در جاده های روستایی شد که در این راستا رییس پلیس راه کشور و فرمانده انتظامی استان از “سرگرد علی فتاحی” رئیس اداره کنترل راه های روستایی پلیس راه استان به جهت برنامه ریزی منظم ستادی، اقدامات عملیاتی، فرهنگی، مهندسی ترافیک و ارتقاء و توسعه انضباط ترافیکی، قدردانی کردند.

همتی زاده در مورد اهمیت این موضوع یادآور شد: قریب به ۵۰ درصد راه های استان روستایی بوده و با وجود مشکلات زیاد موجود در بستر راه های روستایی و امکانات محدود برای پوشش این مناطق، تصادفات رانندگی و تلفات انسانی کاهش یافته است.

رییس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: شناسایی مناطق و جامعه مخاطب دارای نیاز آموزشی و اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی با هدف گذاری مناسب یکی از عوامل موثر در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی بوده است.

وی این موفقیت را حاصل همکاری مثبت و موثر سازنده مردم با پلیس و رعایت قوانین و مقررات و همچنین فعالیت های پررنگ و تلاش های شبانه روزی پلیس راه و دستگاه های خدمات رسان در این حوزه دانست.

همتی زاده گفت: هر ساله برنامه ای مدون، برای استمرار کاهش تصادفات رانندگی در جاده های روستایی توسط اداره کنترل راه های روستایی پلیس راه استان ایلام تدوین و به مرحله اجرا در می آید و امید است با تداوم همکاری مردم و همکاری دستگاه های مسوول در این حوزه و توجه به ایمنی زیرساخت های راه های روستایی بتوانیم بیش از پیش در کاهش کشته شدگان ناشی از تصادفات رانندگی موفق باشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.