تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹

فوربس مدعی شد؛

«مسی» با قراردادی پنج ساله در نیوکمپ ماندگار شد

«مسی» با قراردادی پنج ساله در نیوکمپ ماندگار شد
تهران- براساس گزارش نشریه فوربس، «لیونل مسی» برای امضای قراردادی پنح ساله با بارسلونا به توافق رسیده و خبر رسمی آن به زودی منتشر می‌شود.

 

به گزارش ایرنا، نشریه موندو دیپورتیوو چاپ کاتالونیا امروز(چهارشنبه) مدعی شد که مرد آرژانتینی که به‌تازگی نخستین جام معتبر بین‌المللی خود را به همراه آلبی سلسته در کوپا آمریکا تصاحب کرده است، با باشگاهی که به بیش از ۲۰ سال در آن حضور داشته، به توافق رسیده است.

قرارداد قبلی وی با آبی‌اناری‌ها ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ به اتمام رسید و فوق ستاره آرژانتینی حالا بازیکن آزاد محسوب می‌شود با این حال به نظر هرگز به گزینه ترک نیوکمپ و رفتن به تیم‌هایی همچون منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن حتی فکر هم نکرده است.

البته تابستان سال گذشته این موضوع به حقیقت بدل شد اما با این ادعا که قصد به دادگاه کشیدن باشگاه محبوبش را ندارد، از تصمیم خود منصرف شد.

متقاعد کردن مسی برای ماندن در بارسا اولویت اصلی جانشین «جوزپ ماریا بارتومئو» یعنی «خوآن لاپورتا» بود؛ کسی که در ماه مارس ریاست باشگاه را برای دومین دوره عهده‌دار شد؛ این در حالی بود که قانون سقف دستمزد لالیگا، بر مشکلات مالی عدیده باشگاه افزوده بود.

باشگاه بارسا با اطلاع از اینکه مسی باتوجه به تصمیمش برای رفتن به لیگ برتر آمریکا(اِم‌اِل‌اِس) در سال‌های پایانی فوتبالش، نمی‌تواند قراردادی ۱۰ ساله امضا کند، بر سر قراردادی پنج ساله با وی به توافق رسیده است.

براساس گزارش L’Esportiu، مبلغ بند فسخ وی حدود ۷۰۰ میلیون دلار خواهد بود و علاوه بر دستمزد سالانه حدود ۲۴ میلیون دلار، پاداش تمدید نیز به وی تعلق خواهد گرفت؛ مبلغی که البته در مقایسه با رقم دریافتی وی در قرارداد قبلی به مراتب پایین‌تر است (براساس گزارش‌ها این رقم بیش از ۸۰ میلیون دلار بود.)

با این حال، اسپورت کاتالونیا مدعی است که این بند فسخ ۴۱۳.۵ میلیون دلار بوده و وی ۵۰درصد در دستمزد دریافتی خود به باشگاه تخفیف داده است.

جزئیات و اعلام رسمی این خبر به زودی از سوی باشگاه بارسلونا رسانه‌ای خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.