تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

فرماندار:

چهار میلیارد ریال برای تجهیزات مدارس هلیلان اختصاص یافت

چهار میلیارد ریال برای تجهیزات مدارس هلیلان اختصاص یافت
ایلام - فرماندار هلیلان گفت: چهار میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی برای خرید تجهیزات کمک آموزشی مدارس این شهرستان اختصاص یافت.

سعید شهبازی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: مبلغ درنظر گرفته شده تنها باید برای خرید تجهیزات کمک آموزشی از سوی آموزش و پرورش شهرستان هزینه شود که بیش از ۸۰ درصد این مبلغ تحقق نیز خواهد یافت.

وی افزود: بخش زیادی از مبلغ سعی شود برای تجهیزات نظیر تبلت و کمک آموزشی دانش آموزان کم برخوردار هزینه شود.

فرماندار هلیلان مجموع اعتبار مصوب شده در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای آموزش و پرورش را ۱۵ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: علاوه بر این میزان برای آموزش و پرورش که توجه به آن بسیار ضروری است، از اعتبارات ملی، استانی و نهادهای انقلابی نظیر بنیاد برکت و علوی کمک خواهیم گرفت‌.

شهبازی تاکید کرد: برای ساخت مدرسه شهید صفایی نیز هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت پرداخت مطالبه پیمانکار از سهم اعتبارات مصوب شده کمیته برنامه شهرستان به آموزش و پرورش پرداخت می شود.

وی ادامه داد: همچنین سال جاری برای تعمیر و تجهیز مدارس ابتدایی این شهرستان یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال و مدارس متوسطه یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اختصاص خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، شهرستان تازه تاسیس هلیلان با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر به مرکزیت شهر توحید در ۹۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.

بخش هلیلان تا بهمن ماه سال ۹۸ جزو شهرستان چرداول بود که با مصوبه هیات دولت به عنوان یازدهمین شهرستان در استان ایلام شناخته شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.