تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

مجموع فوتی‌های کرونا در ایلام به ۸۱۶ نفر رسید

مجموع فوتی‌های کرونا در ایلام به ۸۱۶ نفر رسید
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از فوت یک بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد گفت: با این احتساب، مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا از ابتدا تاکنون به ۸۱۶ نفر رسید.

 

دکتر محمد کریمیان روز جمعه در گفت و گو با ما اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۲ ابتلای جدید شناسایی شد و مجموع مبتلایان استان به ۴۲ هزار و ۵۰۴ نفر افزایش یافت.

وی افزود: ۵۷ بیمار جدید کرونایی نیز در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود در استان ۱۶۸ نفر است و ایلام با ۱۷ نفر و دره شهر ۱۲ نفر بیشترین بستری جدید را به خود اختصاص دادند.

دکتر کریمیان ادامه داد: همچنین از بستری های جدید هشت نفر مربوط به آبدانان، ۶ نفر مهران، پنج نفر دهلران، سه نفر چرداول، ۲ نفر ایوان، ۲ نفر سیروان، یک نفر بدره و یک نفر چوار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با ابراز نگرانی از افزایش شهرهای با وضعیت قرمز در استان گفت: شهرستان های ایلام، آبدانان، دره شهر، مهران و چوار در وضعیت قرمز قرار دارند و با افزایش تعداد بستری ها احتمال قرمز شدن سایر شهرها وجود دارد.

کریمیان اضافه کرد: شهرهای دهلران و بدره در وضعیت نارنجی و هلیلان، چرداول، سیروان، ملکشاهی و ایوان نیز در وضعیت زرد قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.