تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

استعمال مواد مخدر در مرکزی ترین خیابان های پایتخت/بهت وناباوری رهگذران

استعمال مواد مخدر در مرکزی ترین خیابان های پایتخت/بهت وناباوری رهگذران
استعمال مواد مخدر در خیابان های پایتخت به صورت آزادانه موجب بهت و ناباوری رهگذران شده است.

 

گروه رسانه ای ندای زاگرس: استعمال مواد مخدر در مرکزی ترین خیابان های پایتخت بر اساس مستندات موجود، دربرابر دیدگان بهت زده رهگذران  قبل از هر چیز این سوال را به وجود می‌ آورد، چرا  مصرف مواد مخدر توسط اراذل و اوباش و معتادان متجاهراینگونه آزادانه درمحافل عمومی صورت می پذیرد و متولیان مربوطه اراده‌ای برای مقابله با این معضل خانمانسوز ندارند؟

از طرفی مصرف کنندگان این مواد افیونی مواد مورد نیازشان را به راحتی از فروشندگانی که بیشتر در پوشش افراد زباله گرد در خیابان ها و کوچه ها پرسه می‌زنند، تهیه می‌کنند که این موضوع نیز بعید است از زیر ذره بین دست‌اندرکاران مبارزه با مواد مخدر پنهان مانده باشد.
لذا با توجه به شواهد موجود و گلایه ساکنان محلات مختلف تهران به ویژه خیابان‌های شریعتی، طاهریان ،حقوقی و… که مدعی هستند این موضوع را بارها و بارها با تلفن های مختلف نیروی انتظامی اعم ۱۹۷،۱۱۰ و … در میان گذاشته اند، انتظار می‌رود اقدامات ضربتی و موثری از طریق دستگاه قضاء و نیروی انتظامی در این خصوص صورت پذیرد.

با این اوضاع و احوال بیم آن می‌رود آلودگی‌های ناشی از این گونه اقدامات هنجارشکنانه و ضد اخلاقی در آینده نه چندان دور، یقه ی جوانان بیگناه و پاک این مرز و بوم را بیش از پیش بگیرد و شرایط بغرنج تری را در آینده به وجود آورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.