کد خبر : 45339
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۱۵

پیام تبریک مدیرکل پست استان بمناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرکل پست استان بمناسبت روز خبرنگار
هدایت فیلی مدیرکل پست استان، فرارسیدن هفدهم مردادماه، روز خبرنگار را به راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشان عرصه رسانه و اطلاع رسانی کشور تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان درقسمتی از متن این پیام آمده است.

سوگند به قلم و آنچه می نگارد…

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، دلسوزی و وظیفه اند… . خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران حرفه ای وجدان بیدار مردم و تصویرگر زمان خویش هستند ، چرا که بر اساس رسالت کارشان همواره در بطن جامعه حضور دارند و سعادت وکاستی ها را بخوبی درک کرده وبا قلم خویش و پردازش انسانی آن ، چرایی ها را برای مخاطبان روشنگر بوده و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای را موجب می شوند و به تبع آن توسعه اجتماعی جوامع مرهون تلاش های آنان است.

امروزه شیوع ویروس کرونا گرچه بسیاری از حوزه و بخش‌ها را به تعطیلی کشاند اما حوزه خبر همواره تعطیل نشد و بیشتر فعالان رسانه‌ای روزهای بسیار سخت، خطرناک و پرکاری را پشت سرگذاشتند و کماکان نیز درگیر آن هستند.

بی شک مدافعان سلامت، گروه‌های جهادی، کارکنان شبکه پستی کشور، مجموعه های خدمات رسان و خیران در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار گرفتند اما خبرنگاران فراتر از آن توانسته‌اند در مدیریت و اقناع افکار عمومی با آگاه سازی هوشمندانه نقشی بی بدیل و اساسی در جامعه ایفا نمایند.

هفدهم مرداد ماه مصادف است با شهادت محمود صارمی که به نام روز خبرنگار نامگذاری گردید. این روز را به شما دلسوزان جسور تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای یکایک شما عزیزان عرصه های اندیشه و قلم آرزوی موفقیت و سعادت می نمایم. امید است در انجام رسالت اطلاع رسانی و شفاف سازی و امید به آینده موجبات ارتقاء سطح فرهنگی جامعه را همواره فراهم نمایید.

هدایت فیلی

مدیرکل پست استان ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.