تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸

سومین مرکز واکسیناسیون در ایلام راه اندازی می شود

سومین مرکز واکسیناسیون در ایلام راه اندازی می شود
ایلام - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: سومین مرکز واکسیناسیون در استان هفته آینده با همکاری سپاه امیرالمومنین راه اندازی می شود.

 

دکتر جمیل صادقی فر روز پنجشنبه در کارگروه رسانه ای کرونا استان اظهار داشت: روند واکسیناسیون در شهرستان ها به صورت روان و به طور منظم در حال انجام است و هفته آینده سومین مرکز واکسیناسیون نیز راه اندازی می شود.

وی افزود: همزمان با گروه های سنی مشخص شده توسط سامانه وزارت بهداشت، گروه های شغلی مجاز از جمله بانک ها، خبرنگاران، نیروهای انتظامی، زندان‌ها، اساتید دانشگاه و حوزه حمل و نقل نیز واکسینه شدند.

دکتر صادقی فر ادامه داد: تجمع در سالن های واکسیناسیون به دلیل باز بودن انتخاب زمان، تاریخ و مراجعه برای واکسن توسط افراد در سامانه است و این تجمع تنها ساعاتی از روز وجود دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: پرسنل دانشگاه علوم پزشکی ایلام در مراکز واکسیناسیون تا ساعت هفت عصر مشغول فعالیت هستند و از مردم تقاضا می شود در انتخاب ساعت حضور خود را در مراکز به گونه ای انتخاب کنند که تجمع کمتری صورت گیرد.

دکتر صادقی فر اضافه کرد: با استقرار دستگاه نوبت دهی در سالن های فعال در سطح استان ، روند نوبت دهی نظم بیشتری به خود گرفته است.

وی رعایت بیشتر شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم و عدم حضور در تجمعات و پرهیز از سفرهای اردویی را خواستار شد.

شهرستان های ایلام، ایوان، آبدانان، دهلران، دره شهر، مهران، چوار و دره شهر در وضعیت قرمز بدره و چرداول در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.