تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

استاندار ایلام:

ارتقا دهلران به فرمانداری ویژه سرعت توسعه منطقه را شتاب می بخشد

ارتقا دهلران به فرمانداری ویژه سرعت توسعه منطقه را شتاب می بخشد
ایلام - استاندار ایلام گفت: ارتقا دهلران به فرمانداری ویژه، نقش مهمی در توسعه همه جانبه شهرستان و ساختار اداری آن دارد.

 

محمد نوذری روز پنجشنبه در آیین افتتاح فرمانداری ویژه دهلران افزود: ارتقا شهرستان به فرمانداری ویژه کار بزرگی بود که انجام گرفت و مسیر توسعه شهرستان هموارتر شد.

وی افزود: حضور در شورای اداری شهرستان و پیگیری مسایل و مشکلات شهرستان از دیگر اهدافی بود که در این سفر پیگیری شد ، تصمیماتی برای راه اندازی سی تی اسکن در بیمارستان دهلران گرفته و تا اواسط هفته آینده سونوگرافی نیز محقق خواهد شد.

استاندار ایلام گفت: فرمانداری ویژه به لحاظ ساختاری باعث می شود فرماندار شهرستان بعنوان معاون استاندار موضوعات را پیگیری کند و نیازی نیست که فرماندار این مسیر ۲۵۰ کیلومتری تا مرکز استان را طی کند و اختیارات بیشتری دارد.

نوذری یادآور شد: مدیران برخی ادارات شهرستان بعنوان معاون مدیرکل ارتقا پیدا و اختیارات آنها هم بیشتر می شود و همه اینها موجب تسریع در حل و فصل مشکلات مردم و توسعه شهرستان خواهد شد.

وی اضافه کرد: تحقق این موضوع در حوزه سرمایه گذاری، اداری و اجرایی می تواند برای توسعه شهرستان موثر باشد، چراکه دهلران در حوره های مرز، کشاورزی، صنعت، پتروشیمی و گاز از شهرستان های مهم استان محسوب می شود

استاندار ایلام به بازدید از کارخانه سیمان دهلران هم اشاره  کرد و یادآور شد: راه اندازی این کارخانه از مطالبات مردم شهرستان بود و در سفر رئیس دستگاه قضا به استان پیگیری و دستور حل مشکل داده شد و در جلسه روز یکشنبه آینده مشکل کارخانه سیمان حل و فصل و زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر از جوانان منطقه فراهم خواهد شد.

نوذری از آمادگی همه دستگاه ها برای حل مشکل کارخانه سیمان دهلران خبر داد و گفت: مجموعه رایزنی ها و پیگیری ها و دستور ریاست دستگاه قضا منتج به نتیجه شده و مردم دهلران و استان از مزایای کارخانه سیمان دهلران بهره مند خواهند شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.