تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

پنج تن مرغ قاچاق در چرداول کشف شد

پنج تن مرغ قاچاق در چرداول کشف شد
ایلام - فرمانده انتظامی ایلام از کشف پنج تن مرغ قاچاق و خارج از شبکه توزیع در شهرستان چرداول خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز جمعه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان چرداول ، حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، تعداد ۲ دستگاه کامیونت ایسوزو و یک دستگاه نیسان را بمنظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار پنج تن مرغ زنده قاچاق کشف و پس از انجام اقدامات اولیه برای توزیع در بازار تحویل مراجع ذیربط شهرستان دادند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه سه متهم دستگیر  و بمنظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دستبند پلیس بر دستان سارقان دهلرانی

فرمانده انتظامی دهلران گفت: سارقانی که در زمینه سرقت منازل در این شهرستان فعالیت داشتند با تلاش ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ منوچهر مکی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره و منازل در شهرستان ، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات و شگردهای خاص پلیسی، سه سارق در این راستا شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی ۲ عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهایشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دهلران ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به یک فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره و ۲ فقره سرقت منزل در شهرستان دهلران اعتراف ، و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.