تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

رییس هیات موسس حزب بیداری اسلامی:

اندیشه نو و انقلابی «ضرغامی» می‌تواند گره گردشگری را بگشاید

اندیشه نو و انقلابی «ضرغامی» می‌تواند گره گردشگری را بگشاید
تهران- رییس هیات موسس حزب بیداری اسلامی درباره گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی،  گفت: عزت الله ضرغامی از مدیران شناخته شده، نوگرا و انقلابی‌ است که می‌تواند قفل‌ حوزه گردشگری پس از همه‌گیری ویروس کرونا را بگشاید.

 

امیر میثم نیکفر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ما، بهره‌گیری از جوانان را از ویژگی‌های مثبت کابینه آیت الله سید ابراهیم رییسی دانست و گفت: بارزترین ویژگی کابینه معرفی شده برای گرفتن رای اعتماد به مجلس،  پاکدستی است. رییس‌جمهوری از وزرایی استفاده کرده که انقلابی، پاکدست، با سابقه و پرکار هستند. امیدوارم این ویژگی‌ها سبب بالا رفتن بهره‌وری و کارایی کابینه سیزدهم شود.

رییس هیات موسس حزب بیداری اسلامی درباره رستم قاسمی گزینه پیشنهادی رییس‌جمهوری برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، یادآور شد: قاسمی از زمانی که جنگ تمام شد در حوزه سازندگی کشور تاکنون حضور داشته است و زمانی مقتدرترین فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)  محسوب می‌شد.

نیکفر ادامه داد: قاسمی در حوزه نفت واقعا با تجربه و متخصص و کاری است اما اینکه او را برای وزارت راه معرفی کردند به این دلیل است که حوزه راه و عمران با سوابق قاسمی خیلی غریبه نیست زیرا او در قرارگاه خاتم در حوزه راهسازی نیز چون نفت، گاز و انرژی و مسکن و حوزه‌های عمرانی فعالیت داشته است.

رییس اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی افزود: قاسمی می‌تواند مشابه مسوولیتش در وزارت نفت، در وزارت راه هم موفق باشد. او در وزارت نفت در بحث دور زدن تحریم‌ها و بازرگانی نفتی عملکرد موفقی داشته است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.