تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

منع تردد خودروهای غیربومی تا پایان هفته در ایلام ادامه دارد

منع تردد خودروهای غیربومی تا پایان هفته در ایلام ادامه دارد
ایلام - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: منع تردد خودروهای با پلاک غیربومی به منظور کاهش ویروس کرونا تا پایان هفته جاری در این استان ادامه دارد.

 

سرهنگ ابوالفضل کهزادی روز یکشنبه به خبرنگار ما گفت: با وجود پایان یافتن تعطیلات اخیر، ممنوعیت های ترافیکی بین استانی تا پایان هفته در این استان پابرجا است و کماکان ورود خودورهای غیربومی به داخل و خروج خودروهای بومی از استان ممنوع است.

وی تاکید: با توجه به حساسیت شرایط فعلی و تاکید ستاد مقابله با کرونا، در این مرحله از اجرای طرح، علاوه بر اعمال جریمه یک میلیون تومانی برای رانندگان متخلف، سعی شده است این افراد به شهرهای مبدا و محل سکونت عودت داده شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام بیان کرد: تمام مجوزهای صادره توسط فرمانداری‌ها مبنی بر تردد بین استانی نیز از درجه اعتبار ساقط می‌شود و هموطنان حتی با داشتن مجوزهای صادر شده، راهی سفر نشوند زیرا از ادامه سفر آنها جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ کهزادی یادآور شد: البته مطابق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، افرادی که امر ضروری دارند و این امور جزو مواردی است که توسط وزارت کشور به فرمانداری‌ها ابلاغ شده، می‌توانند در این ایام به صورت محدود و روزشمار مجوز تردد بگیرند.

وی اضافه کرد: منع تردد فقط مختص بین استان ها است، تردد بین شهرهای یک استان و همچنین برای ناوگان بار و مسافر منعی ندارد و مقررات منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در معابر درون شهری تمامی شهرهای ایلام همچنان در دستور کار است.

بر اساس رنگ بندی جدید کرونایی، شهرستان های ایلام، دهلران، دره شهر، مهران، آبدانان، چرداول، بدره، ایوان و چوار در وضعیت قرمز و سیروان، هلیلان و ملکشاهی نیز در وضعیت زرد قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.