تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

گواهی نامه ایثارگری ارتشیان ایلام در قرارگاه غرب صادر می شود

گواهی نامه ایثارگری ارتشیان ایلام در قرارگاه غرب صادر می شود
ایلام - نماینده حادم و ایثارگران ارتش در ایلام گفت: ایثارگران ارتش ساکن در استان برای دریافت گواهی نامه حضور در جبهه یا ایثارگری مورد نیاز خود باید به قرارگاه غرب ارتش مراجعه کنند.

 

ستوان سجاد پرستش نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: بنا بر ابلاغیه جدید معاونت نیروی انسانی نزاجا در سال جاری همه افراد منتسب به ارتش برای دریافت گواهی نامه حضور در جبهه یا ایثارگری باید به نزدیک ترین قرارگاه محل سکونت خود بروند که در استان ایلام نزدیکترین قرارگاه در استان کرمانشاه واقع است.

وی افزود: این تصمیم باعث بروز مشکلات عدیده ای برای ایثارگران خانواده ارتش و نمایندگی حادم در استان ایلام شده است چرا که متقاضیان تا اردیبهشت ماه امسال برای دریافت گواهی نامه مورد نیاز خود به نمایندگی داخل استان مراجعه می کردند اما اکنون برای گرفتن یک کاغذ باید با صرف هزینه زیاد و وقت به استان کرمانشاه سفر کنند.

پرستش نیا یادآور شد: با وجود رایزنی های متعدد برای صدور گواهی نامه به متقاضیان در استان ایلام به روال سابق اما همچنان ایثارگران ارتش در ایلام به کرمانشاه سفر می کنند در حالی که قبل از صدور این دستور گواهی نامه جبهه یا ایثارگری متقاضیان در استان ایلام صادر می شد.

وی ابراز امیدواری کرد: صدور گواهی نامه حضور در جبهه یا ایثارگری برای متقاضیان باز هم کما فی سابق در استان ایلام صادر شود تا این افراد متحمل هزینه و رنج سفر به استان دیگر برای دریافت گواهی مورد نظر خود نشوند.

استان ایلام دارای هفت هزار و ۱۳۸ ایثارگر ارتشی شامل شش هزار سرباز وظیفه دوران جنگ، ۲۸۸ شهید و ۸۵۰ جانباز است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.