تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

پیام تبریک مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت

پیام تبریک مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت
نگاه اقتصاد

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان والا مقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه کارمندان خدوم و متعهد بویژه کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، متن پیام تبریک دکتر تیموری  به مناسبت هفته دولت و روز کارمند بشرح ذیل است:

دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم ایران اسلامی به یاد تلاش های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجائی و باهنر که در مسیر شهادت خدمت صادقانه در ایران اسلامی را عینیت بخشیدن مزین به نام هفته دولت گشته است.

هفته دولت فرصت مغتنمی است تا در کنار تقدیر از تلاش های دولتمردان و مسئولان و مدیران، زحمات بی دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود. تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه بعنوان پیش قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان متعهد، بویژه همکاران شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این بزرگواران در ارائه خدمات به مردم شایسته این مرز و بوم را از درگاه ایزد منان خواستارم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.