تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳

مدیر امور آبفای شهرستان خبر داد؛ توسعه ۲۰۰ متر شبکه آب در چرداول

مدیر امور آبفای شهرستان خبر داد؛ توسعه ۲۰۰ متر شبکه آب در چرداول
نگاه اقتصاد

 

مدیر امور آبفای شهرستان چرداول گفت: در راستای تکمیل شبکه آبرسانی و به منظور آبرسانی به نقاط مورد نظر، این اموراقدام به لوله گذاری شبکه آب، بطول  ۱۰۰ متر در شهر شباب و ۱۰۰ متر نیز در شهر آسمان به صورت امانی نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، اسماعیل پاکزاد با اعلام این خبر گفت: این امور در راستای رسالت خطیر خود مبنی بر تامین و توزیع آب شرب بهداشتی، تکمیل شبکه آبرسانی و در نهایت ارائه ی خدمات مطلوب آبرسانی به شهروندان، توسط عوامل اجرای در شهر شباب  اقدام به اجرا  لوله گذاری بطول۱۰۰متر با استفاده از لوله پلی اتیلن۱۱۰  میلی متر و ربط دو‌خط ۱۱۰پلی اتیلن با رعایت کامل استانداردهای لازم نمود و اجرای آن مشکل افت فشار و قطعی اب شرب چندین ساله بیش از ۲۵۸واحد تجاری و‌ مسکونی این شهر رفع  گردید.

وی با اشاره به توسعه شبکه به طول ۱۰۰ متر لوله در شهر اسمان آباد افزود: محله سلطانقلی سفلی شهر اسمان آباد مدت ها با افت فشار آب مواجه بود که ابن امور با اجرای ۱۰۰ متر لوله سایز ۶۳ میلیمتر پلی اتیلن مشکل افت فشار و‌قطعی کوچه های نشاط۱و۲ رفع و ۱۴ رشته انشعاب نیزاستاندارد سازی گردید.

پاکزاد در پایان از همشهریان خواست با صرفه جویی در مصرف آب بویژه در ساعات اوج گرما، از قطعی و کاهش افت فشار در سایر مناطق جلوگیری کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.