تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

شهیدان رجایی و باهنر الگوی ماندگار خدمت صادقانه هستند

شهیدان رجایی و باهنر الگوی ماندگار خدمت صادقانه هستند
ایلام - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی ماندگار خدمت صادقانه و مردم مداری بی منت هستند.

 

حجت الاسلام علی چراغی پور روز شنبه در نشست تخصصی ویژه گرامیداشت شهدای هشتم شهریور افزود: این روز تاریخی یادآور حادثه‌ای تلخ بوده که طی آن ملت ایران دو خدمتگزار مکتبی، دلسوز و مردمی را از دست دادند.

وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر دو یار وفادار و صدیق بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران بودند که تا لحظه شهادت برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاهی نکرده و هرگز از مسیر اسلام و امام (ره) جدا نشدند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه وقایع و رویدادهای سرنوشت‌ساز تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی همواره باید زنده نگه‌داشته شوند، تاکید کرد: تبیین و بازگو کردن ابعاد مختلف رخدادهای تاریخ انقلاب و بیان اهمیت و نقش آن‌ها در پیروزی و پیشرفت نظام اسلامی ایران از رسالت‌های غیرقابل‌انکار است.

چراغی پور یادآور شد: بر این اساس آیین بزرگداشت این شهیدان والامقام همزمان با سراسر کشور و با توجه به شرایط حاکم ناشی از ویروس کرونا در استان ایلام نیز برگزار می شود.

به گفته وی، این آیین دوشنبه هفته جاری هشتم شهریورماه برگزار خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.