تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

برگزاری آیین بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در ایلام

برگزاری آیین بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در ایلام
ایلام - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری آیین بزرگداشت شهدای مظلوم حادثه تروریستی کرمان در مساجد سطح این استان خبر داد.

حجت الاسلام “علی چراغی پور” روز پنجشنبه در گفت و گویی در این خصوص اظهار کرد: این مراسم همزمان با سراسر کشور و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در سطح مساجد این استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم در مرکز استان در محل مسجد صاحب الزمان ( عج ) برگزار می شود، تصریح کرد: از عموم مردم همیشه در صحنه استان جهت شرکت پرشور در این آیین دعوت می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: اقدام بزدلانه و ضد بشری در کرمان، بار دیگر نشان داد که هراس استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی از ایران اسلامی به عنوان پرچمدار جبهه مقاومت و نام ماندگار حاج قاسم سلیمانی همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام چراغی پور گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، برای سرپوش گذاشتن بر شکست های پی در پی خود دست به ترور انسان های بیگناه زده و البته بدانند اینگونه اقدامات کور و بزدلانه راه به جایی نخواهد برد و موجب تقویت و گسترش روحیه مقاومت و مبارزه ملت بزرگ ایران در برابر مستکبران و ایادی دست نشانده اش می شود.

به گزارش ایرنا، امروز اقشار مختلف مردم در راستای محکومیت جنایت تررویستی کرمان، تجمع هایی در سطح شهرستان های این استان برگزار خواهند کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.