تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

مديركل پست استان درديدار با خانواده شهید همت حسینی

شهداء طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرفتند

شهداء طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرفتند
نگاه اقتصاد

 

فیلی مدیرکل پست استان دردیدار با خانواده شهید حسینی از شهدای کارمند پست ایلام تصریح کرد: شهداء طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرفت هستند و تکریم از خانواده های این عزیزان بویژه آزادگان، جانبازان و ایثارگران موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان، روز یکشنبه هفتم شهریور ماه جاری همزمان با گرامیداشت هفته دولت، فیلی مدیر کل پست استان با فرزندان و خانواده شهید حسینی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیر کل پست استان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهدا حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و ادای احترام نسبت به صبر و بردباری همسر و فرزندان فداکار شهدا از آنان به عنوان مظهر عزت، اقتدار، امنیت، آرامش و عظمت ملت ایران یاد کرد و افزود: خانواده های شهدا با حرکت در مسیر شهدا، صبر و استقامت پیشه کردند و ما باید همواره قدردان آن ها باشیم. خدمت ما به خانواده های شهدا قطعا ذره ای از مجاهدت های آنان را جبران نخواهد کرد.

فیلی در ادامه خاطر نشان کرد: امنیت کنونی در کشور ما مرهون جانفشانی های شهدا بوده و اگر ایثار و فداکاری های آنان نبود امروز ایران نمی توانست در میان منطقه ای ناامن در اوج امنیت و عظمت قرار گیرد.

مدیر کل پست استان تصریح کرد: تجلیل و تکریم از مقام والای شهدا بعنوان گنجینه ها و ذخائران معنوی انقلاب امری ضروری و از وظایف ذاتی مسئولان بوده چرا که آنان در دوران دفاع مقدس بمنظور  صیانت از خاک و شرف این مملکت با ریختن خون پاک خود نهال همیشه سبز انقلاب را آبیاری نمودند و در این میان همگان باید قدردان خون شهدای والامقام باشیم.

وی گفت: امروز خانواده های معظم شهدا با دل هایی سرشار از ایمان، ثابت کرده اند که در راه ارزش های اسلامی باید دین خود را ادا کرد و مسئولان هم باید در این مسیر، شأن خانواده های معظم شهدا را بیشتر حفظ کنند و قدردان این عزیزان باشند.

مدیرکل پست استان با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت، انتقال ،نشر و ترویج ارزشهای دفاع مقدس را از مهمترین ضروریات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و اضافه کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل جوان امروز نهادینه شود و نقش خانواده محترم شهدا و ایثارگران در این میان بیشتر و بیشتر خواهد بود.

درپایان توسط فیلی بمنظور تجلیل از خانواده های معظم شهدا و به پاس تقدیر از صبر و شکیبایی همسر و فرزندان مکرم آن شهید گرانقدر لوح سپاس و هدایایی تقدیم خانواده آن شهید والامقام گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.