تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

دستگاه های برتر جشنواره شهید رجایی ایلام معرفی شدند

دستگاه های برتر جشنواره شهید رجایی ایلام معرفی شدند
ایلام - طی مراسمی امروز سه شنبه با حضور استاندار و مسوولان استانی در بیست و چهارمین جشنواره استانی شهید رجایی ۲۹ مدیر برتر ایلام از نظر ارزیابی عملکرد معرفی و تجلیل شدند.

 

استاندار ایلام در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: عمر دولت شهید رجایی کمتر از ۲ ماه بود اما جاودانه شد و پس از گذشت چهار دهه بعنوان الگوی دولت مردمی از آن یاد می شود.

محمد نوذری افزود: هیچ امری ارزشمندتر از خدمت به مردم نیست و رضایت مردم در رضایت خداوند است و هر لحظه پست های مدیریتی جابجا می شود و اما آن چیزی برای هر مدیر می ماند، خدماتی است که به مردم ارایه کرده است.

وی گفت: اثر خدمت بسیار مهم تر از طول خدمت یک مدیر است، چرا که دولت شهید رجایی با کمتر از ۲ ماه بعنوان یک دولت توانمند و مردمی در جهان شناخته شد.

استاندار ایلام ادامه داد: مردمداری و اخلاق ۲ شاخصه مهم مدیریتی شهید رجایی بود که همه مدیران باید رفتار مدیریتی این بزرگوار را در دستور کار قرار دهند.

نوذری در بخشی دیگری از سخنان خود در خصوص انتخاب دستگاه های برتر استان در جشنواره شهید رجایی نیز یادآور شد: در انتخاب فرماندار و دیگر مدیران شاخص های عملکردی نظیر کرونا، انتخابات و دیگر حوزه های عمومی و اختصاصی تاثیر گذار بوده است.

وی اضافه کرد: یکی از مهم ترین شاخص های انتخاب مدیران برتر ، کار کارشناسی و عملکرد حوزه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری مبتنی بر داده های درون زا و برون زاست.

استاندار ایلام تاکید کرد: با وجود تحریم های ظالمانه، شیوع کرونا، حوادث و بلایای طبیعی نظیر سیل، فشارهای اقتصادی زیادی بر مردم وارد شد اما با کار جمعی و اتفاق نظر مردم و مسوولان و همچنین اهتمام فرمانداران در طول هشت سال گذشته اقدامات ماندگاری انجام شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام نیز در این نشست اظهار داشت: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی با استناد به مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری انجام و هرساله دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی تجلیل می شوند.

رحمت اله قیصوری افزود: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان حدود ۶ ماه طول می کشد که از اسفندماه آغاز و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

وی تاکید کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سه مرحله ارسال مدارک دستگاه ها، عملکرد و خود ارزیابی انجام خواهد گرفت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام تصریح کرد: سنجش عملکرد دستگاه ها در محور اصلی شاخص های عمومی و اختصاصی نظیر توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی و صیانت از حقوق شهروندی و دیگر بخش ها هر سال انجام می‌ شود.

به گفته وی امسال برای دستگاه ها ۱۴۰ شاخص و زیر شاخص تعریف شد و ۵۳ دستگاه شرکت کننده استان ۲۶۶ شاخص داشتند.

جشنواره شهید رجایی به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت ایران، همچنین نهادینه ‌کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی هر ساله در سطوح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، بالاترین امتیاز در شاخص های عمومی و اختصاصی (سازمان جهادکشاورزی، ادارات ثبت احوال و آب و فاضلاب) شاخص های عمومی ارزیابی( اداره کل کمیته امداد امام ره و دامپزشکی) گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی ( اداره کل ورزش و جوانان استان) گروه سلامت و رفاه اجتماعی ( دانشگاه علوم پزشکی ایلام ) گروه عمومی و قضایی( اداره کل امور اقتصاد و دارایی) گروه زیربنای و توسعه زیرساخت، شرکت آب منطقه ای ایلام ) گروه تولیدی و خدمات( اداره هواشناسی) اقدامات برجسته دستگاه های تخصصی استان ( دانشگاه ایلام، اداره کل آموزش و پرورش ایلام) شاخص های استانی اقتصاد مقاومتی( ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت ، اداره کل اطلاعات، سپاه امیرالمومنین ( ع) ایلام ،اداره کل بازرسی استان) از نظر جذب منابع ملی( اداره کل منابع طبیعی استان) میز خدمت الکترونیکی ( دستگاه های اجرایی، قضایی، بانک ملی ، مسکن و کشاورزی ، بیمه ها و شرکت های دولتی دادگستری، ادارات کل زندان ها، دامپزشکی، امور مالیاتی، بنیاد شهید، مدیریت فرودگاه شهدای ایلام و اداره بهزیستی استان و همچنین از نظر فرمانداری های استان فرمانداری آبدانان دستگاه های برتر معرفی شدند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.