تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴

 ۲۳ روستا و ۴۵ واحد تولیدی صنعتی در مناطق مختلف ایلام گازدار شدند

 ۲۳ روستا و ۴۵ واحد تولیدی صنعتی در مناطق مختلف ایلام گازدار شدند

  مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه ۲۳ روستا و ۴۵ واحد صنعتی در مناطق مختلف استان ایلام به مناسبت هفته دولت گازدار شده‌اند، گفت: این تعداد روستا در شهرستانهای چوار، ملکشاهی، آبدانان، هلیلان و سیروان قرار دارند. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس اللهی از گازدار شدن

 

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه ۲۳ روستا و ۴۵ واحد صنعتی در مناطق مختلف استان ایلام به مناسبت هفته دولت گازدار شده‌اند، گفت: این تعداد روستا در شهرستانهای چوار، ملکشاهی، آبدانان، هلیلان و سیروان قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس اللهی از گازدار شدن ۲۳ روستا در نقاط مختلف روستایی استان به مناسبت هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد روستای گازدار شده،  ۱۳ روستا در شهرستان چوار، ۴ روستا در ملکشاهی، ۳ روستا در آبدانان، یک روستا در سیروان و ۲ روستا در هلیلان قرار دارند.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه ۱۳ روستا در شهرستان چوار گازدار شده‌است، خاطرنشان کرد: این روستاها شامل سرتنگ بیجار، چمن سیدمحمد بالا و پایین، سرپیتک، سرچم دهارون، پاچم دهارون، چشمه رمضان، سرچم لو، ریزه‌وند، قبله بالا و پایین، چم سارد و سرکمر می‌باشند و ۵۲۶ خانوار با اعتبار ۷۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران از نعمت گاز برخوردار شده اند.

وی به گازرسانی به ۴ روستاهی شهرستان ملکشاهی اشاره کرد و گفت: این روستاها شامل توت، گراب، دول کبود و نادر‌آباد می‌باشند که با گازرسانی به این روستاها در شهرستان ملکشاهی، ۱۲۶ خانوار با میزان اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت گازدار شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از افتتاح گازرسانی به دو روستای والا‌دشته و سرچم در شهرستان هلیلان با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال خبر داد و افزود: همچنین در این هفته، ۳ روستای ماهوته، مصطفایی و مولاب در شهرستان آبدانان و همچنین روستای چم شیر در شهرستان سیروان با مجموع ۲۱۲ خانوار و اعتبار ۴۶ میلیارد ریال گازدار شده اند.

شمس اللهی همچنین از افتتاح و بهره برداری از گازرسانی به ۴۵ واحد تولیدی صنعتی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در سطح استان خبر داد و افزود:گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی استان در راستای تحقق نامگذاری سال جاری مبنی بر رفع موانع تولید و کمک به صنایع استان بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.