تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۳۰

کشف ۱۱۳ راس دام قاچاق در دهلران

کشف ۱۱۳ راس دام قاچاق در دهلران
ایلام - فرمانده انتظامی ایلام از کشف ۱۱۳ راس دام قاچاق از سه دستگاه کامیون در شهرستان دهلران خبر داد.

 

سردار دلاور القاصی مهر دیروز در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران بامداد امروز حین کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه کامیون مشکوک و ضمن هماهنگی قضایی خودروها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از کامیون ها ۱۱۳ راس دام قاچاق که فاقد هر گونه مجوز از اداره دامپزشکی بود کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی این احشام را سه میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی ایلام اظهار داشت: بمنظور مبارزه جدی با قاچاق هفت نفر در این راستا دستگیر و کامیون های حامل احشام نیز توقیف شدند.

دستگیری عامل تیراندازی بلوار فارابی ایلام

جانشین انتظامی شهرستان ایلام اعلام کرد: عامل تیراندازی خیابان غلامرضاخان ارکوازی شهرستان ایلام با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شدند.

سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهار داشت: بدنبال تیراندازی در بلوار فارابی ،خیابان غلامرضاخان ارکوازی ، دستگیری عامل و ایجاد کننده اخلال در نظم عمومی با اخذ دستورهای لازم قضایی در دستورکار انتظامی شهرستان و ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان قرار گرفت.

وی یادآورشد: ماموران پلیس نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی و در یک عملیات غافلگیرانه، توانستند عامل اصلی تیراندازی را در مراجعه مجدد به محل تیراندازی دستگیر کنند.

سرهنگ حیدری زاد با اشاره به معرفی فرد تیرانداز به دستگاه قضایی بمنظور سیر مراحل قانونی، از برخورد قاطعانه با افرادی خبر داد که با انجام چنین رفتارهایی باعث ایجاد ناامنی در جامعه می شوند.

دستگیری سارق حرفه ای در بدره

فرمانده انتظامی بدره از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای با چهار فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر بازیار در خصوص جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در مناطقی از شهرستان بدره موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات فنی و پلیسی، سارق حرفه ایی را شناسایی و با هماهنگی قضایی طی یک عملیاتی غافلگیر کننده در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ بازیار تصریح کرد: متهم در بازجویی های بعمل آمده به چهار فقره سرقت اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.