تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

معاون استاندار:

پنج استان در پایانه مرزی مهران موکب دائمی ایجاد می کنند

پنج استان در پایانه مرزی مهران موکب دائمی ایجاد می کنند
ایلام - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: پنج استان کشور در فاصله نزدیک تا پایانه شهید سلیمانی شهرستان مهران موکب دائمی برای خدمات دهی به زوار اربعین ایجاد می کنند.

 

احمد کرمی روز دوشنبه در بازدید از پایانه شهید قاسم سلیمانی شهرستان مهران اظهار داشت: پنج هکتار بصورت مجزا در نزدیکی پایانه شهید سلیمانی بمنظور ایجاد موکب دائمی برای استان های که متقاضی هستند در نظر گرفته و برای هر استان سه هزار متر مربع در ستاد اربعین مصوب شده است.

وی افزود: متقاضیان که قصد دارند از این امتیاز برای ایجاد موکب دائمی استفاده کنند، باید ساختمان موکب را در ۲ طبقه که یک بخش برای اسکان نیروها و بخش دیگر برای آشپزخانه و بسته غذا احداث کنند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: برای خدمات دهی به زوار زیرساخت های اربعین هر ساله باید آماده شود چرا که هر ساله تعداد زیادی از زوار عتبات عالیات از این مسیر تردد می کنند.

کرمی ادامه داد: طی رایزنی های انجام شده با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت مشکل تامین آب و احداث موکب و سایبان در مرز مهران برطرف می‌ شود.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی استان برای برای تامین امکانات و تجهیزات اربعین همکاری لازم را داشته باشند.

بازدید از پل کنجانچم در محور ایلام – مهران، پل گاوی و پایانه برکت مهران از دیگر برنامه های معاون هماهنگی امور عمرانی به همراه جمعی از مدیران استانی در سفر به مهران بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.