تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

کوچکترین حرکت ضدانقلاب با پاسخ قاطع روبرو می‌شود

کوچکترین حرکت ضدانقلاب با پاسخ قاطع روبرو می‌شود
ارومیه- جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: مرز و امنیت، خط قرمز ما و مردم این منطقه است و کوچک ترین حرکت و ناامنی از طرف نیروهای ضد انقلاب پاسخ دندان شکنی خواهد داشت.

 

سردار مجید ارجمندی‌فر روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع امنیت در تمامی کشورها یکی از موضوعات اصلی محسوب می‌شود و در صورت وجود امنیت، توسعه، پیشرفت،آبادانی، شکوفایی علم و دانش و آرامش مردم با آن همراه است.

وی افزود: گروه های ضد انقلاب با پشتیبانی کشورهای غربی و معاند برای حفظ حیات خود در تلاش بوده و برای حفظ حیات خودشان در پی ایجاد ناامنی در کشور هستند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) تاکید کرد: معاندان با انجام برنامه‌هایی در شبکه های مجازی و رسانه‌های خودشان یا با کار عملی و میدانی و با ترور ماموستای یک روستا و یک فرد عادی یا بسیجی در پی این هستند که از طریقی تلقین کنند که در این منطقه ناامنی است تا بتوانند به مطامع خودشان برسند.

سردار ارجمندی فر اضافه کرد: اینها قصد دارند ایجاد ترس و ناامنی کنند ولی امنیت قابل توجه در شمال غرب ایجاد شده و به برکت مشارکت مردمی این امنیت پایدار شده است.

وی گفت: اگر این فعالیت‌ معاندان کنترل نشود، در هرعمقی حضور داشته باشند ما آنجا را خاک دشمن می‌دانیم و بر خودمان وظیفه می‌دانیم در مقابل ناامنی که در پی ایجاد آن هستند، اقداماتی در جهت مقابله به مثل داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک یه ۳ کشور خارجی دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.