تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۱۸

رفع تصرف ۲۰۰ میلیارد ریالی اراضی ملی در ایلام

رفع تصرف ۲۰۰ میلیارد ریالی اراضی ملی در ایلام
ایلام - جانشین انتظامی ایلام گفت: ۲ هکتار از اراضی ملی در یکی محلات شهرستان ایلام به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال رفع تصرف شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ حسین نجفی روز شامگاه چهارشنبه در خصوص جزییات این خبر با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، اظهار داشت: نیروی انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به دست‌اندازی در اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی ادامه داد: بنابر بر خبرهای رسیده مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط افرادی سودجو در شهرک شهید کشوری شهرستان ایلام، تحقیقات پلیس برای اطمینان از صحت موضوع آغاز شد.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضایی با کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند، تصریح کرد: پس از بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، افرادی بیش از ۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و فنس کشی و ایجاد سکو برای خانه باغ محصور کردند.

سرهنگ نجفی بیان داشت: کارشناسان ارزش اراضی رفع تصرف شده را بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف بیش از چهار قلم کالای قاچاق در هلیلان

فرمانده انتظامی هلیلان از کشف چهار هزار و ۳۱۹ قلم کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجتبی مهدیان در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: بمنظور مقابله با کالای قاچاق ماموران ایستگاه ایست و بازرسی پل سیمره هنگام کنترل خودروهای عبوری، موفق شدند چهار هزار و ۳۱۹ قلم کالای قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: این اقلام شامل ۴۱۱ قوطی چای و قهوه خارجی، ۳۶۰ انبرقفلی و قفل آویز، ۱۸۸ عدد استپ موتور، سه هزار و ۳۶۰ عدد صابون خارجی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان یادآور شد: ارزش ریالی اقلام کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال است.

دستگیری ۱۶ نفر از عاملان نزاع جمعی در دره شهر

فرماندهی انتظامی دره شهر از دستگیری ۱۶ نفر از مخلان نظم امنیت در جریان یک نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدزمان بیگی با اعلام این خبر اظهار داشت: بنابر  تماس مردمی با فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر  وقوع نزاع دسته جمعی در دره شهر، ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: پلیس در این عملیات ضربتی ۱۶ نفر از عاملان اصلی این نزاع دسته جمعی را شناسایی و دستگیر، و با تشکیل پرونده بمنظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.