تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴

پیش بینی رشد ۱۰ درصدی ایلام در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱

پیش بینی رشد ۱۰ درصدی ایلام در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱
ایلام - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: رشد اقتصادی ۱۰ درصدی در لایحه ۱۴۰۱ برای استان پیش بینی شده است که دستگاه ها با توجه به زیرساخت ها، ظرفیت ها و اسناد بالادستی برای دستیابی به رشد پیش بینی شده استان تلاش کنند.

 

رحمت اله قیصوری روز شنبه در نشست ارائه بررسی راهکارهای افزایش رشد اقتصادی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ اظهار داشت: باید مسوولان متناسب با میزان رشد اقتصادی پیش بینی شده برای استان برنامه ریزی و هدف گذاری کنند.

وی افزود: این نرخ گذاری برای رشد مورد نظر در استان باید به تناسب وضعیتی باشد که طی سال های اخیر با توجه به ارزش افزوده برای هر استان پیش بینی شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام یادآور شد: میزان افزایش نرخ رشد اقتصادی برای استان در سال ۱۴۰۱ در بخش های کشاورزی ۱۰.۳ درصد، معدن ۱۱ درصد، صنعت ۱۰.۴ درصد و خدمات ۷.۶ پیش بینی شده است.

قیصوری تاکید کرد: باید دستگاه ها در این چارچوب برنامه ریزی های لازم را انجام دهند و همچنین برنامه های تدوین شده هر دستگاه باید قابل رصد و احصا باشد.

وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی باید برنامه ریزی لازم را برای تدوین برنامه رشد اقتصادی در لایحه بودجه سال آینده به سرعت انجام داده و اقدامات لازم را در این خصوص بکار ببندند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: دستگاه های اجرایی باید براساس طرح آمایش سرزمین، ظرفیت ها، پتانسیل ها و امکانات بالقوه استان، نسبت به ارائه طرح های پیشنهادی خود اقدام کنند.

قیصوری تاکید کرد: طرح هایی که برای هر شهرستان ارائه می شود، باید قابل دفاع و همراه با دلایل و مستندات کافی باشد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.