تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

وزیر ارتباطات از ناحیه پستی مفتح بازدید کرد

نرخ های پستی باید افزایش پیدا کند

نرخ های پستی باید افزایش پیدا کند
نگاه اقتصاد - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز صبح به صورت سرزده از ناحیه پستی مفتح تهران بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، عیسی زارع پور با همراهی رمضانعلی سبحانی فر صبح امروز بیست و هشتم شهریور ۱۴۰۰ با حضور در ناحیه پستی مفتح تهران ضمن بازدید از فرایندهای اجرایی پست با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به عدم افزایش نرخ خدمات پستی طی دوسال گذشته و بالارفتن نرخ تورم، بر پی گیری این امر از هیئت وزیران و در صورت لزوم طرح در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

زارع پور خاطرنشان کرد: «شرکت ملی پست را باید یکی از پرمشغله‌ترین شرکت‌های فعال این روزهای کشور بدانیم چرا که شیوع ویروس کرونا، افزایش تمایل کاربران به ارسال کالا با پست و همچنین افزایش حجم خرید و فروش ‌های اینترنتی شرایط را برای کارکنان این شرکت مهم و حیاتی سخت و دشوار کرده است.»

وی ضمن قدردانی از تلاشهای این قشر از کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر لزوم توجه بیشتر به نیروی انسانی به عنوان مهمترین رکن شبکه پستی کشور تاکید و خواستار پی گیری بهبود وضعیت معیشتی کارکنان شد.

در ادامه سبحانی فر توضیحاتی پیرامون مشکلات موجود در مسیر تبدیل وضعیت و ارتقای سطح معیشتی کارکنان شبکه پستی و راهکارهای قانونی پیش رو ارائه داد.

همچنین معاون فنی مدیرعامل، در این بازدید سرویسهای جدید شبکه پستی کشور ازجمله سرویس های الکترونیکی و نیابتی پست را تشریح نمود.

گفتنی است در این بازدید زارع پور با حضور در جمع مراجعه کنندگان باجه مرکزی ناحیه پستی مفتح ، نحوه خدمات رسانی کارکنان پست و همچنین میزان رضایتمندی مشتریان را جویا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.