تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴

شمس اللهی:

گازرسانی به صنایع استان از مرز یکهزار گذشت

گازرسانی به صنایع استان از مرز یکهزار گذشت
نگاه اقتصاد - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در راستای تحقق نامگذاری سال جاری و کمک به توسعه صنایع، واحدهای صنعتی گازدار استان به یکهزار و ۵ مورد رسیده است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس اللهی به مهمترین صنایع گازدار شده استان اشاره و افزود: پتروشیمی ایلام، کارخانه سیمان ایلام، بزرگترین گلخانه صنعتی استان در هلیلان از صنایع عمده گازدار استان می‌باشند.

وی اظهار داشت: از این تعداد صنایع گازدار استان،  ۳۱۵ واحد صنعتی در شهرستان‌های ایلام و چوار، ۱۴۵ واحد ایوان، ۳۵ واحد آبدانان، ۶۵ واحد بدره، ۸۷ واحد چرداول، ۸۰ واحد دره شهر، ۵۰ واحد دهلران، ۷۳ واحد سیروان, ۸۵ واحد ملکشاهی، ۵۰ واحد مهران و ۲۰ واحد صنعتی در هلیلان مستقر می‌باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به واحد‌های تولیدی و صنعتی گازدار شده در مناطق شهری و روستایی استان اشاره و تصریح کرد: از این تعداد واحدهای صنعتی گازدار، ۳۲۸ واحد مرغداری، ۱۶۹ واحد گاوداری، ۱۷۰ واحد صنایع و مشترکین عمده و ۳۳۸ واحد نیز سایر واحد‌های تولیدی،صنعتی و خدماتی بوده است.

شمس اللهی با بیان اینکه در سال جهش تولید بیش از ۱۸۳ واحد تولیدی و صنعتی در اقصی نقاط استان گازدار شده است، گفت: در سال جاری نیز تاکنون ۴۸ واحد صنعتی و تولیدی گازدار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال گذشته برای گازرسانی به ۱۸۳ واحد صنعتی و تولیدی ۳۸ کیلومتر شبکه توزیع و ۷ کیلومتر شبکه تغذیه اجرا، ۱۷ ایستگاه اندازه‌گیری و ۲ ایستگاه تقلیل فشار نصب و راه‌اندازی شده است.

شمس اللهی اظهار داشت: با گازرسانی به این تعداد صنایع، ۲۲هزارو ۶۸ متر مکعب در ساعت گاز جایگزین سوخت‌های فسیلی مایع شده و در مصرف ۹۰ میلیون لیتر سوخت‌های فسیلی مایع صرفه جویی شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون برای گازرسانی به ۴۸ واحد صنعتی و تولیدی ۱۴ کیلومتر شبکه توزیع و ۳ کیلومتر شبکه تغذیه اجرا شده و ۲ ایستگاه اندازه‌گیری نیز نصب و راه اندازی شده است.

شمس اللهی  خاطر نشان کرد: با گازرسانی به این تعداد صنایع ۱۲ هزارو ۸۰ متر مکعب در ساعت جایگزین سوخت‌های فسیلی و در مصرف ۴۸ میلیون لیتر سوخت مایع صرفه جویی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.