تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

هزار و ۱۴۱ مادر باردار ایلامی واکسینه شدند

هزار و ۱۴۱ مادر باردار ایلامی واکسینه شدند
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: از مجموع پنج هزار و ۵۸۵ مادر باردار در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان، هزار و ۱۴۱ نفر واکسینه شدند.

 

دکتر محمد کریمیان روز سه شنبه در کارگروه رسانه ای استان ایلام اظهار داشت: واکسیناسیون پس از زایمان بلامانع است و توصیه می شود باید انجام شود.

وی با بیان اینکه بین هفته ۱۲ تا ۳۸ بارداری واکسیناسیون مادران باردار در استان صورت می گیرد، افزود: با توجه به اینکه مادران باردار جزو گروه پرخطر هستند بدون توجه به شایعات همچنین بدون استرس و ترس برای واکسیناسیون اقدام کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به وضعیت تزریق واکسن در استان تاکید کرد: روز گذشته در شهرستان ایلام بیش از سه هزار و ۳۰۰ دُز واکسن در یک روز تزریق شد و در مجموع در استان بیش از هشت هزار تزریق در استان ثبت شد.

کریمیان با بیان اینکه تاکنون ۵۸ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان واکسینه شده اند. بیان کرد: مرکز شهید غیوری به زودی با همکاری سپاه و هلال احمر به ظرفیت واکسیناسیون شهر ایلام افزوده می شود.

به گزارش ایرنا،مجموع مبتلایان کرونا در استان ۵۸ هزار و ۴۳۵ نفر و مجموع فوتی ها هزار و ۴۸ نفر است.

از مجموع شهرستان های استان، ایلام، آبدانان، دهلران، مهران، دره شهر، چرداول، چوار، ایوان و  هلیلان در وضعیت نارنجی و بدره، ملکشاهی و سیروان نیز در وضعیت زرد قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.