تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

شورای اقامه نماز شرکت گاز استان ایلام شایسته تقدیر شد

شورای اقامه نماز شرکت گاز استان ایلام شایسته تقدیر شد
نگاه اقتصاد - در ارزیابی صورت گرفته ستاد اقامه نماز استان از عملکرد دستگاههای اجرایی استان در سال ۱۳۹۹ ، شرکت گاز استان موفق به کسب لوح تقدیر " شایسته تقدیر" شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در مراسم اعطای لوح تقدیر یاد شده توسط دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: علیرغم شرایط کرونایی موجود جامعه، شرکت گاز استان با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به برگزاری نماز جماعت، مراسمات فرهنگی و مذهبی، مسابقات فرهنگی، تشکیل گروههای فضای مجازی جهت بیان و نشر مسائل شرعی برای همکاران، تقدیر از فعالان و خادمان نماز  و نیز سایر فعالیت ها نموده است.

شمس اللهی ضمن تشکر از همکاران و فعالان حوزه فرهنگی و مذهبی شرکت اظهار داشت: اجرا و بیان مسائل شرعی و انجام فرایظ دینی در ادارات علاوه بر تقویت ایمان و باور کارکنان، موجب دلبستگی بیشتر همکاران به کار و خدمات رسانی به عموم جامعه می گردد و میزان رضایتمندی جامعه هدف از عملکرد شرکت گاز استان در نتایج نظرسنجی ها، ناشی از خودباوری و تفکر خدمت صادقانه و بی‌منت به جامعه است.

دبیر ستاد اقامه نماز استان ضمن تشکر و تقدیر از عملکرد شرکت گاز استان ایلام در اجرای مصوبات و برنامه های ابلاغی ستاد اقامه نماز کشور، از تحقق ۹۰ درصدی اهداف مصوب این شرکت در ارزیابی صورت گرفته سال ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: شرکت گاز استان در اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی و اقامه نماز از ادارات پیشرو استان می‌باشد و امیدوارم روند این فعالیتها در سال جاری نیز تداوم یابد.

در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر از سوی استاندار و رییس شورای اقامه نماز استان به مدیرعامل شرکت گاز استان، از اجرای فعالیتهای فرهنگی و مذهبی شرکت گاز تقدیر بعمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.