تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

۹ ایستگاه پلیس راه در جاده‌های منتهی به مرز مهران مستقر است

۹ ایستگاه پلیس راه در جاده‌های منتهی به مرز مهران مستقر است
ایلام - سرپرست پلیس راه ایلام گفت: ۹ ایستگاه ایست و بازرسی برای کنترل تردد زائران به مرز مهران در مبادی ورودی و خروجی این استان مستقر است.

 

سرهنگ ابوالفضل کهزادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: طی روزهای اخیر مشاهده شد که برخی زائران با ترفندهایی چون استفاده و اجاره ماشین های پلاک بومی سعی داشته اند خود را به مرز برسانند اما توسط پلیس راه شناسایی و به استان های خود عودت داده شده اند.

وی بیان کرد: امسال یکی از برنامه های پلیس مشایعت و همراهی اتوبوس های حامل زائران توسط خوردوهای پلیس از مرز مهران تا استان های مبدا است به این منظور که رانندگان به علت خستگی و خواب آلودگی یا ترافیک شدید جاده ها دچار حادثه نشوند.

سرپرست پلیس راه ایلام ادامه داد: کمربندی شرقی مهران برای ورود وسایل نقلیه عمومی به سمت پایانه مرزی و کمربند شرقی نیز برای خروج این خودروها در نظر گرفته شده است تا زائران هیچگونه تردد و تماسی با داخل شهر با هدف حفظ سلامت شهروندان مهرانی نداشته باشند.

کهزادی یادآور شد: در راستای ارائه خدمات به زائران و تسهیل در بازگشت آنها به استان های مبداء پلیس راه از آمادگی کامل برخوردار و تمهیدات لازم برای بازگشت این مسافران اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: پلیس با استقرار گروه های کنترل و فعال کردن دوربین های ثابت و سیار کنترل سرعت و بکار گیری تمام توان و تجهیزات سایر دستگاه ها، حرکات و رفتار های ترافیکی رانندگان را رصد می کند.

کهزادی به رانندگان و زائران توصیه کرد: در طول مسیر به شهرهای محل سکونت ضمن همکاری با پلیس ،از حرکات مخاطره آمیز و حادثه ساز که منجر به حوادث می شود پرهیز کنند و صبر و حوصله در رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، بنا به توافق دولت عراق با ایران مرز مهران برای بازگشت زائران عتبات عالیات در نظر گرفته شده است.

از ۲۵ محرم تاکنون ۵۲ هزار زائر ایرانی و عراقی از مرز مهران تردد کرده اند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.