تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

با متصرفین اراضی ملی شهر دهلران برخورد می شود

با متصرفین اراضی ملی شهر دهلران برخورد می شود
نگاه اقتصاد - درجلسه شورای حفاظت از اراضی ملی شهرستان دهلران مقررشد برخورد قانونی با متصرفین اراضی ملی به جدیت پی گیری و تشدید شود.

 

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام،جلسه شورای حفاظت ازاراضی ملی شهرستان دهلران که به ریاست سیدرضا صلاح الدینی رئیس دادگستری شهرستان دهلران و با حضور عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، فرماندار دهلران، دادستان شهرستان، امام جمعه دهلران و مدیران و مسئولان عضو این شورا درسالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دهلران برگزارشد.

در این جلسه رئیس دادگستری شهرستان دهلران با محوریت پیشگیری از تجاوز و تخریب اراضی ملی و دولتی شهرستان گفت: دستگاه قضایی با جدیت این موضوع را دردستورکار قرارداده و اجازه دست درازی به اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجازرا دردهلران نمی دهد.

وی افزود: دستگاه های متولی مانع از ساخت و سازهای غیرمجاز و تجاوز به اراضی ملی شوندودر این راستا دستگاه قضایی با قانون شکنان ومتجاوزان به اراضی ملی برخورد قاطعانه انجام می دهد.

عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی با یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی گفت: در برخورد با متصرفین اراضی ملی هیچ گونه کوتاهی و چشم پوشی نخواهیم داشت و اداره راه و شهرسازی شهرستان دهلران ویگان حفاظت از اراضی این اداره کل شبانه روز درحال رصد هرگونه دست درازی به زمینهای ملی و دولتی هستند و با کوچکترین تحرکی در این زمینه برخورد قانونی خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.