تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

نماینده مجلس:

افزون بر ۸۰ میلیون ایرانی حامی نمایش اقتدار فاتحان خیبر هستند

افزون بر ۸۰ میلیون ایرانی حامی نمایش اقتدار فاتحان خیبر هستند
گرگان- نماینده حوزه انتخابیه غرب گلستان گفت: افزون بر ۸۰ میلیون ایرانی از نمایش اقتدار نیروهای مسلح در رزمایش فاتحان خیبر حمایت کرده و آن را یک راهبرد اثربخش در پایان دادن به شیطنت های اخیر رژیم جعلی اسراییل در منطقه می دانند.

 

عبدالجلال ایری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارداشت: حیات سیاسی کشورهایی پیرامونی منطقه رزمایش وابسته به صلابت ایران است و اگر در همین یکسال گذشته حمایت های جمهوری اسلامی ایران نبود اکنون اثری از پیوستگی و حکمرانی در این کشورها دیده نمی شد.

وی افزود: توان بازدارندگی و قدرت نظامی ایران سرآمد کشورهای منطقه است و دوست و دشمن به آن اذعان دارند.

عبدالجلال ایری اظهارداشت : برخی کشورهای منطقه که وارد بازی گستاخانه رژیم اسراییل شده اند باید واقف باشد که دوام و قوام آنها وابسته به اقتدار ایران است و تلاش کنند که درصدد جبران مافات و رفع اشتباهات خود برآیند.

نماینده مردم شهرستان های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امنیت ایران و حفاظت از آن محدود به مرزهای جغرافیایی با کشورهای همسایه نیست، نیروهای مسلح کشور از امنیت منافع کشور حتی فراتر از مرزهای ژئوپولتیکی دفاع می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که کشورهای همرز با جمهوری اسلامی در شمال غربی کشور ، از رویه فعلی پرهیز کنند و با احترام به مرزهای کشورهای همسایه، از تنش زایی اجتناب کنند.

نماینده حوزه انتخابیه غرب گلستان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اجازه تغییر در مرزهای ژیوپولیتیکی منطقه را نمی دهد.

به گزارش ایرنا، رزمایش فاتحان خیبر روز جمعه هفته گذشته در شمال غرب کشور آغاز شده است.

ارتش ایران در اقدامی هماهنگ و با استفاده از نیروهای خود در تیپ‌های ۲۱۶زرهی، ۳۱۶زرهی، تیپ ۲۵، گروه ۱۱ توپخانه، گروه پهپاد، جنگال و گروه ۴۳۳ مهندسی رزمی و با پشتیبانی بالگردهای هوانیروز، رزمایش نظامی بزرگ خود را تحت عنوان «فاتحان خیبر» در منطقه عمومی شمال‌غرب و بین محور پلدشت – جلفا و در نزدیکی مرز ایران با جمهوری آذربایجان، به نمایش گذاشت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.