تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

۲۲ نقطه حادثه خیز در جاده های ایلام وجود دارد

۲۲ نقطه حادثه خیز در جاده های ایلام وجود دارد
ایلام - سرپرست پلیس راه ایلام گفت: ۲۲ نقطه حادثه خیز مهم در جاده های استان شناسایی شده است.

 

سرهنگ ابوالفضل کهزادی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بیشترین تصادفات جاده ای منجر به فوت و جرح یا خسارت خودرویی در این نقاط رخ می دهند.

وی افزود: این نقاط حادثه خیز به دستگاه های متولی از جمله راه و شهرسازی، معاونت عمرانی استانداری و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان معرفی شده اند.

کهزادی ادامه داد: مقرر شده که ادارات راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای در گام اول نسبت به ایجاد و نصب علائم هشدار دهنده در این نقاط اقدام کنند.

وی یادآور شد: در مرحله بعدی این دستگاه های متولی در طول سال سه تا چهار نقطه را بر اساس اولویت بندی ها اصلاح و به سازی کنند.

وی از مسوولان متولی خواست به طور مکرر از این نقاط حادثه خیز بازدید داشته باشند تا فرایند رفع نواقص و عوامل ایجاد حادثه بیشتر برای آنها نمایان شود.

وی با بیان اینکه این ۲۲ نقطه در تمام جاده های استان پراکنش دارد، اضافه کرد: جاده میشخاص – ملکشاهی، سه راهی کارزان که محل تلاقی سه شهرستان ایلام، سیروان و چرداول است و مسیر آسمان آباد از جمله مهمترین مناطق حادثه خیز در استان ایلام است.

سرپرست پلیس راه استان ایلام ضعف هندسی در ساختار و طراحی جاده از ابتدا، وجود نقاط کور، پیچ های تند و عرض کم جاده را از جمله عوامل مهم در ایجاد بروز حادثه در این نقاط ذکر کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.