تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲

امام جمعه ایلام:

رزمایش ارتش در شمال غرب قدرت ایران را به رخ جهانیان کشاند

رزمایش ارتش در شمال غرب قدرت ایران را به رخ جهانیان کشاند
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: رزمایش ارتش‌ جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب کشور قدرت نیروهای مسلح کشورمان را به رخ جهانیان کشاند.

 

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های سیاسی نماز جمعه این هفته ایلام اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که شمارش معکوس نابودی آن به حرکت درآمده برای بقای عمر خود و مقابله با جمهوری اسلامی به هر وسیله ای چنگ می زند و اینبار ترکیه و آذربایجان را در دام خدعه های خود انداخته است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی تلاش دارد با استفاده از پایگاه های نظامی خود در کشورهای پاکستان، ترکیه و آذربایجان به ایران فشار بیاورد و راه های ارتباطی ایران به اروپا را مسدود کند.

خطیب جمعه ایلام یادآور شد: ایران سه راه ارتباطی مهم با اروپا دارد که از طریق کشورهای ترکیه، آذربایجان و ارمنستان می گذرد و اکنون این ۲ کشور با نقشه های شیطانی رژیم صهیونیستی سعی دارند راه های ترانزیتی ایران را ببندند و بر ایران استیلای سیاسی و اقتصادی پیدا کنند.

کریمی تبار ادامه داد: اما رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب کشور و نشان دادن گوشه ای کوچک از توانمندی های نظامی ایران به کشورهای زیاده طلب منطقه آنها را سرجای خود نشاند.

وی اضافه کرد: اردوغان و علی اف با نمک نشناسی تمام به تقابل ایران آمده اند در حالی که در کودتای چند سال گذشته ترکیه، اردوغان برای بقای قدرت خود به ایران پناه آورد و با کمک ایران به قدرت برگشت و علی اف نیز بعد از اشغال بخشی از اراضی آذربایجان توسط ارمنستان به کمک ایران توانست بخش های تصرف شده را پس بگیرد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: این ۲ کشور در دام اسرائیل افتاده اند در حالی که این رژیم هیچوقت پشتیبان و حامی واقعی برای هم‌پیمانانش در وقت نیاز نیست و روسای جمهور آذربایجان و ترکیه باید دل به حمایت های واهی اسرائیل نبندند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار افزود: آذربایجان، ترکیه و رژیم صهیونیستی باید آگاه باشند آمریکا با آن همه تجهیزات جنگی و پایگاه نظامی توان مقابله با ایران را ندارد و با زبونی و تحمیل شکست های پی در پی در حال ترک منطقه است،  چرا که به قدرت ایران در سطح بین المللی و منطقه واقف است و کشورهای آذربایجان و ترکیه که قصد تغییر در جغرافیای منطقه دارند، باید آگاه باشند که توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارند.

وی اظهار داشت: در تازه ترین قدرت نمایی، ایران با وجود تحریم ها و تهدیدها به عضویت ثابت سازمان همکاری شانگهای که ۴۰ درصد جمعیت جهان را تشکیل می دهد، درآمده و دشمنان از این موضوع ناخرسند و عصبانی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار به حضور و درخشش ورزشکاران در عرصه های جهانی اشاره کرد و گفت: ورزش در سال های اخیر به نوعی با سیاست گره خورده و دشمن سعی زیادی کرد ورزش ایران را در عرصه های جهانی و المپیک تعلیق و تحریم کند، اما موفق نشد و ورزشکاران ایرانی هم پرچم مقدس کشور را در میادین مختلف ورزشی به اهتزاز در می آورند و هم اشاعه دهنده و سفیر فرهنگ ناب ایرانی اسلامی در جهان هستند.

در حاشیه نماز جمعه امروز به مناسبت هفته ناجا ایستگاه سلامت و مشاوره توسط نیروی انتظامی ایلام دایر شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.