تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام:

محصول همکاری سپاه و ناجا تامین امنیت است

محصول همکاری سپاه و ناجا تامین امنیت است
ایلام - فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: امروز همکاری، همدلی و در کنار هم قرار گرفتن سپاه و ناجا یک ضرورت انکار ناپذیر برای تامین امنیت کشور است.

 

سردار جمال شاکرمی روز دوشنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام با تبریک هفته ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی در سایه تلاش شبانه روزی و همت کارکنان و مسوولان خادم خود، علاوه بر انجام ماموریت‌های ذاتی خود، توانسته که در راستای تامین امنیت اربعین حسینی با شرایط ویژه‌ای که امسال داشتیم، نقش ویژه‌ای را ایفا کند.

وی افزود: امروز همکاری، همدلی و در کنار هم قرار گرفتن سپاه و ناجا یک ضرورت انکار ناپذیر برای تامین امنیت کشور، و خدمت رسانی برای رفاه و آسایش مردم نیز از مهمترین مولفه‌های ایجاد امنیت در جامعه است.

فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد: امروز پلیس با رویکرد جامعه محوری توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان مردم و شهروندان داشته باشد که اثرات این تعامل را می توان در ارتقا مشارکت عمومی در تامین امنیت پایدار مشاهده کرد.

فرمانده انتظامی ایلام نیز در این دیدار با اشاره به وحدت و همدلی نیروی انتظامی با سپاه و بسیج در راستای برقراری امنیت، گفت: نیروی انتظامی برخاسته از مردم است و با حمایت و پشتیبانی مردم قادر به تامین نظم و امنیت در جامعه است و سپاه و بسیج هم به عنوان یک نهاد مردمی در ماموریت‌های کلان و دشوار همواره در کنار نیروی انتظامی است.

سردار دلاور القاصی مهر افزود: ابراز رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد ناجا در پیامی که ایشان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی امسال صادر فرمودند، مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان نیروی انتظامی است و ما همواره در تلاش در هستیم که رضایت فرمانده معظم کل قوا و مردم عزیز را کسب کنیم.

وی ادامه داد: شعار محوری هفته ناجا «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» نامگذاری شده است و برای تحقق این شعار با راه اندازی سامانه‌های اینترنتی از قبیل گذرنامه، پروانه کسب، پلاک گذاری خودرو، مشمولان نظام وظیفه، پرونده‌های شکایات و… تلاش شده که از میزان مراجعات حضوری و رفت و آمد مردم کاسته شود و مردم به راحتی بتوانند امورات مربوط به ناجا در را به صورت غیرحضوری پیگیری کنند.

هفته نیروی انتظامی از ۱۷ تا ۲۳ مهرماه با شعار “پلیس هوشمند، امنیت پایدار” نام گذاری شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.