تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷

‍ در راستای کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان ایلام؛

یادواره شهدای بخش سیوان برگزار می شود

یادواره شهدای بخش سیوان برگزار می شود
.

 

نگاه اقتصاد- عصر امروز ؛جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای بخش سیوان با حضور سردار شاکرمی؛ فرمانده سپاه استان و سرهنگ فولادی؛ مسول حفظ آثار دفاع مقدس و اعضای ستاد مردمی این یادواره در محل دفتر فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام برگزار شد.

 

سردار جمال شاکرمی؛ فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در این رابطه گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام ، سلسله یادواره های شهدا در شهرها و روستاهای استان در حال برگزاری است و یکی از این یادواره‌ها ، یادواره ۱۴۱ شهید بخش سیوان است که با حضور عموم مردم در مناطق عملیاتی برگزار می شود.

 

وی افزود: این یادواره در ۱۴ آبان ماه با همت ستاد مردمی و در محل عملیاتی کنجان‌چم مهران برگزار خواهد شد و مصمم هستیم که با همکاری مرکز حفظ آثار دفاع مقدس , زیرساخت بنای یادمان منطقه تنگه کنجان‌چم و شهدای بخش سیوان را فراهم کنیم.

 

سردار شاکرمی در پایان با تاکید بر لزوم معرفی و پاسداشت نقاط یادمانی دوران دفاع مقدس در استان ایلام گفت: با ایجاد این یادمان نقش ایلات و طوایف در دوران دفاع مقدس برجسته خواهد شد و علاوه بر آن کاروان های راهیان نور و زائرین اربعین حسینی از آن بازدید خواهند کرد و با تاریخ پرافتخار مردم غیور ایلام آشنا خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.