تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

امام جمعه ایلام: بصیرت ملت انقلابی ایران توطئه فتنه‌گران را در سال ۸۸ خنثی کرد

امام جمعه ایلام: بصیرت ملت انقلابی ایران توطئه فتنه‌گران را در سال ۸۸ خنثی کرد
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بصیرت و روشنگری مردم انقلابی ایران در حماسه ۹ دی توطئه فتنه گران را خنثی و موجب شد آنان از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام شوند.

 

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز سه شنبه در آیین معارفه امام جمعه شهرستان بدره اظهار داشت: حماسه ۹ دی لبیک مردم به دعوت مقام معظم رهبری برای جدا شدن از صف فتنه گران بود و در آن روز مردم وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند.

وی افزود: ایران اسلامی پس از انقلاب تاکنون فراز و فرودهای بسیاری را پشت سر گذاشته که غائله سال ۸۸ توسط فتنه گران و با حمایت غربی ها از مهم ترین آنان بود که با بصیرت و انقلابی گری مردم فتنه شوم آنان سرانجامی جز شکست نداشت.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: پشتیبانی مردم از آرمان های انقلاب و نظام روز به روز موجب استحکام نظام و انقلاب می شود و با این مردم و نخبگان کشور آینده بسیار روشن و امیدبخش است.

نماز جمعه جز جدایی ناپذیر از حکومت اسلامی است

حجت الاسلام کریمی تبار نماز جمعه را جزو جدایی ناپذیر حکومت اسلامی دانست و یادآور شد: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی مومنان و امام جمعه فرمانده این قرارگاه است که تمامی فعالیت فرهنگی و دینی را منسجم و هدایت می کند.

وی تاکید کرد: وجود یک فرمانده فرهنگی توانمند و عالم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن برای یک شهرستان نیاز است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: ائمه جمعه هر شهرستان زبان گویای مردم و مطالبات آنان را به گوش مسوولان می رساند و می توانند بسیاری از مسائل را حل و فصل کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: همه باید گوش به فرمان خداوند متعال باشیم تا الطاف باری تعالی شامل حال همه ما شود و به سعادت برسیم.

فرماندار بدره نیز در این آیین اظهار داشت: این شهرستان دارای ۲ بخش ، چهار دهستان و دارای ۱۵ هزار نفر جمعیت بوده  و ساکنان شهر بدره چهار هزار و ۵۰۰ نفر هستند.

مسلم تیرافکن افزود: این شهرستان ۶۲ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده و مردم بدره در دوران انقلاب و پس از انقلاب تاکنون در تحولات مختلف نقش مهمی داشته اند و در راستا همواره نقش خود را بخوبی ایفا کرده اند.

وی ادامه داد: بزرگان و مردم و متنفذین این شهرستان همواره در شرایط مختلف یاور دولت در پیشبرد اهداف خود بوده اند.

در پایان این مراسم حجت الاسلام محسن دانیاری بعنوان امام جمعه شهرستان بدره معارفه شد.

ادای احترام به مقام شهدای گمنام و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های سفر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به شهرستان بدره بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.