تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳

افتتاح ۶ طرح هادی در روستاهای ایلام و چوار

افتتاح ۶ طرح هادی در روستاهای ایلام و چوار
ایلام -  آیین بهره برداری از طرح هادی در ۶ روستای شهرستان ایلام و چوار با اعتبار ۴۷ میلیارد ریال با حضور نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در آیین افتتاح این پروژه ها در روستای قجر شهرستان چوار اظهار داشت: مردم قجر کارنامه درخشانی در دفاع از خاک و کیان مملکت دارند و با تقدیم ۱۷ شهید دین خود را ادا کردند.

علی اکبر بسطامی افزود: کشور ما امروز به برکت خون شهدا در تمامی عرصه ها به پیشرفت و بالندگی دست یافته و رفع مشکلات مناطق محرومی همچون روستای قجر، به نوعی قدردانی از رشادت و دلاوری‌های این مردمان  است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته و از محل اعتبارات وزارت نفت و به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اجرای طرح هادی در روستاهای قجر سرعت مطلوبی داشته است.

نماینده مردم ایلام، ملکشاهی، سیروان، چرداول، ایوان، چوار، مهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سازمان بحران کشور، ۲ هزار میلیارد ریال را برای حل مشکلات دامی درخواست کرده همچنین ۲ هزار میلیارد ریال برای حل مشکلات آبرسانی به مناطق عشایری در نظر گرفته شده است.

بسطامی تاکید کرد: در خصوص مشکلات مربوط به دام مازاد عشایر، با پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی و موافقت وزیر جهاد کشاورزی، مجوز صدور دام مازاد غیرمولد از طریق یک مرز مشخص محقق و بدین صورت بخش بزرگی از مشکلات دامداران حل می شود.

لازم به ذکر است، مشکل آنتن دهی و اینترنت، آرد و فروش دام مازاد عمده مطالبات مطرح شده توسط عشایر این منطقه بود که نماینده مردم ایلام در خصوص پیگیری و حل این مشکلات قول مساعد داد./ایرنا

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.