تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

امضاء تفاهم نامه همکاری بازرسی کل با سازمان های بسیج ادارات، اصناف، رسانه و حقوقدانان استان  

امضاء تفاهم نامه همکاری بازرسی کل با سازمان های بسیج ادارات، اصناف، رسانه و حقوقدانان استان  
نگاه اقتصاد - جلسه هیات اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان با حضور مدیران کل دستگاههای تابعه قضایی و معاون دادگستری به میزبانی بازرسی کل استان ایلام برگزار شد.  

 

بازرس کل استان ایلام در این جلسه با اشاره به تاکیدات سازمانی مبنی بر استفاده از ظرفیت های مردمی، تشکل ها و نخبگانی برای انجام ماموریت های نظارتی گفت: هدف سازمان بازرسی کل کشور  برای نظارت بر اجرای صحیح قوانین و نظارت بر حسن جریان امور برای تحقق ماموریت ها و رسالت های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ایشان در ادامه افزود:  درچند ماه اخیر و با توجه به اصل استقلال هر مجموعه در انجام ماموریت  با مشارکت و همفکری با سازمان بسیج اصناف توانستیم کارهای اثر بخش و موثری را در استان انجام دهیم و در موضوع کنترل بازار با تشکیل گشت های مشترک فعالیت های خوبی در این حوزه داشته باشیم.

اصلانی خاطرنشان کرد: با همکاری بسیج رسانه تعامل و همفکری خوبی بین رسانه های استان و بازرسی کل استان برقرار شد  تا رسانه ها بتوانند به سهولت و سرعت موضوعات و دغدغه های عمومی را به بازرسی کل جهت رسیدگی منعکس کنند و شرایط انتشار و اطلاع رسانی برخی فعالیت های بازرسی کل استان با مردم در میان گذاشته شده است.

بازرس کل استان یادآور شد: خدمتگذاران مردم در مجموعه بازرسی کل استان، تعامل و همفکری بسیار خوب و موثری با سازمان بسیج ادارات برقرار نموده و مباحث مشترکی برای کشف گلوگاه های فساد و ارتقای سلامت نظام اداری استان مطرح شد.

ایشان افزود:  توانسته ایم اقدامات موثری را با سازمان بسیج حقوقدانان در راستای آگاه‌سازی حقوقی برای آشنایی مردم با حقوق خود و تکالیف دستگاههای اجرایی برای احیای حقوق عامه و مطالبه گری عمومی و پیشگیری از فساد داشته باشیم.

اصلانی با بیان این که  در نهایت پس از  این همکاری ها و تعاملات سازنده و مشورت با مسولین سپاه امیرالمومنین استان ایلام و همچنین ریاست محترم سازمان های مدعو تفاهم نامه هایی با ایشان با حضور سردار کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین علیه السلام استان ایلام امضاء و مبادله شد، افزود:  هدف اصلی این است در راستای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گام چهل ساله دوم‌ انقلاب اسلامی، قدم هایی برداشته شود.

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.