تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

مدیرکل ورزش: اعتبار ۲۶ پروژه ورزشی سفر رییس جمهوری به ایلام مصوب شد

مدیرکل ورزش: اعتبار ۲۶ پروژه ورزشی سفر رییس جمهوری به ایلام مصوب شد
ایلام - مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: ۲۶ پروژه ورزشی در سفر اخیر رییس جمهوری به این استان با اعتباری افزون بر ۵۶۰ میلیارد ریال به تصویب رسید.

 

مظفر علی شایی روز دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز ایلام اظهار داشت: ۵۰ میلیارد ریال در سفر رییس جمهوری برای تکمیل پروژه استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری شهر ایلام اختصاص یافت.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه علاوه بر رقم تخصیصی سفر رییس جمهوری، ۴۰ میلیارد ریال نیز از اعتبارات استانی به برای رفع نواقص و تجهیز این مجموعه ورزشی اختصاص یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام تاکید کرد: به دلیل اینکه اولویت سفر رییس جمهوری به ایلام در راستای تکمیل پروژه های نیمه کار با پیشرفت بالای ۵۰ درصد بود به تناسب نیاز استان پیشنهاد شد که اعتباراتی برای تکمیل پنج زمین چمن شهرستان های ایوان، آبدانان، دره شهر، سیروان و بخش مورموری اختصاص یابد که مورد موافقت قرار گرفت و هشت میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه ها اختصاص یافت.

علی شائی ادامه داد: همچنین در سفر رییس جمهوری به ایلام ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل هشت سالن ورزشی از منابع وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافت.

وی یادآور شد: ۸۰ میلیارد ریال برای استخر موسیان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و مسوولیت های اجتماعی وزارت نفت، ۵۰ میلیارد ریال برای ورزشگاه چوار از بودجه استانی و ملی و ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل ۱۰ زمین ورزشی از جمله طرح های بود که در سفر رییس جمهوری به ایلام تصویب شدند.

هفته تربیت بدنی همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود.

۳۷۸ باشگاه خصوصی و دولتی با ۳۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان ایلام فعال است./ایرنا

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.