کد خبر : 52023
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت توزیع نیروی برق استان با اداره کل فنی و حرفه‌ای ایلام

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت توزیع نیروی برق استان با اداره کل فنی و حرفه‌ای ایلام
نگاه اقتصاد - تفاهم نامه همکاری بین شرکت توزیع نیروی برق استان با اداره کل فنی و حرفه‌ای ایلام به امضا رسید.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام؛ این تفاهم نامه در راستای ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌‎ای و توانمندسازی نیروهای عملیاتی متناسب با نیازها و پیشرفت‌های صنعت برق،  بین دکتر “هادی شیرخانی” مدیرعامل و رئیس هیئت مدیریت شرکت توزیع برق استان و مهندس “علی رشیدی” مدیرکل فنی و حرفه‌ای ایلام به امضا رسید.

در این نشست دکتر «هادی شیرخانی» بر اهمیت آموزش در افزایش ضریب اطمینان سلامت همکاران شرکت برق تاکید و اظهار کرد: آموزش باعث افزایش بهره‌وری شغلی، سودآوری مجموعه و از همه مهم‌تر افزایش کیفیت زندگی کاری نیروی انسانی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با تاکید بر اینکه دوره‌های آموزشی تضمین کننده رشد و بهره‌وری صنعت برق است، افزود: مهم‌ترین حلقه‌ی توسعه در صنعت برق بکارگیری نیروهای انسانی کارآمد، زبده و با مهارت بالا است. البته بُعد مهم دیگر این موضوع تضمین جان همکاران شرکت است چرا که صنعت برق، صنعتی پیچیده با مخاطرات جانی روتین است و از آنجایی‌که فنی و حرفه‌ای یکی از برترین‌های حوزه آموزش است ای تفاهم نامه آموزشی با این رویکرد بسته می‌شود.

شیرخانی با اشاره به اینکه آموزش قابلیت افزایش سرعت انتقال دانش به محیط کار را دارد، خاطر نشان کرد: آموزش، تبدیل دانش نظری به دانش عملی و به حداقل رساندن هزینه مالی و زمانی و نیروی انسانی است که یکی از اثربخش‌ترین روش‌ها در صنعت برق، آموزش همکاران است.

گفتنی است تعامل و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای؛ تربیت نیروهای متخصص در راستای اهداف و ماموریت‌های صنعت برق؛ ارتقای مهارت‌های شغلی؛ توسعه استفاده از تجهیزات نوین تولید انرژی در مقیاس کوچک (پنل‌های خورشیدی) در جهت استفاده بهینه از انرژی نو؛ استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات آموزشی و همچنین بسط و توسعه همکاری علمی و آموزشی از اهداف دیگر انعقاد این تفاهم نامه است.

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.