تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام خبر داد:

مشارکت پتروشیمی در‌ احداث جاده سلامت شهر چوار

مشارکت پتروشیمی در‌ احداث جاده سلامت شهر چوار
نگاه اقتصاد - حسن نجفی‌سمنانی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر چوار با تبریک هفته وحدت گفت:شرکت پتروشیمی ایلام در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در احداث جاده سلامت شهر چوار مشارکت خواهد کرد.

 

مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با بیان اینکه شورای شهر و پتروشیمی در خدمت به مردم چوار یک وظیفه و فصل مشترک دارند افزود: در خدمت بی منت به مردم شریف و بااصالت چوار و استان ایلام کوتاهی ننموده و از هیچ کوششی فروگذار نخواهم بود.

مهندس نجفی ادامه داد:در سال جاری و از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی ،حد فاصل میدان اصلی شهر چوار تا پلیس راه جاده سلامت احداث می‌شود.

در این دیدار علی فتح‌الهی ؛ رئیس شورای شهر چوار با تقدیر از زحمات مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام اظهار داشت:شهر چوار از نظر زیرساخت‌های شهری در وضعیت نامناسبی قرار دارد و در این راستا شهرداری و شورای شهر چوار از مجتمع پتروشیمی انتطار مساعدت در قالب مسئولیت‌های اجتماعی دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام در این نشست مقرر گردید شهرداری چوار نسبت‌ به‌ طراحی‌ و برآورد هزینه میدان پتروشیمی منتهی به میدان جنب پمپ بنزین چوار اقدام نماید.

در این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر چوار و مهندس مهماندوست ؛مشاور مدیر عامل‌ به بیان نقطه نظرات خود برای اجرای هر چه بهتر این پروژه پرداختند و  با دستور مدیر عامل، معراجی سرپرست روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام مسئولیت پیگیری مصوبات این نشست را عهده‌دار شد.

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.