تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۵۱

‍ توجه ویژه کمیته امداد ایلام به پرورش استعدادهای درخشان فرزندان مددجویان/ هجمه های فرهنگی توجه به نهاد خانواده را ضروری کرده است

‍ توجه ویژه کمیته امداد ایلام به پرورش استعدادهای درخشان فرزندان مددجویان/ هجمه های فرهنگی توجه به نهاد خانواده را ضروری کرده است
نگاه اقتصاد

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: این نهاد در راستای توسعه خدمات فرهنگی به خانواده های مددجو و نیازمند توجه به شناسایی و پرورش استعدادهای درخشان فرزندان خانواده های مددجو را مورد توجه قرار داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا طاهری در گردهمایی مجریان طرح ۳۱۳ کمیته امداد، که با حضور مدیرکل فرهنگی تربیتی کمیته امداد،مدیرکل سازمان تبلیغات و رئیس حوزه های علمیه استان برگزار شد بیان کرد: هجمه های فرهنگی دشمنان توجه به نهاد خانواده و تقویت بنیان های دینی،اعتقادی و علمی این خانواده ها را ضروری تر کرده است و کمیته امداد در این زمینه برنامه های ویژه ای دارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۲۶ هزار فرزند مددجو مورد حمایت کمیته امداد ایلام است و از این تعداد بیش از ۱۰ هزار نفر آنها دانشجو و دانش آموز هستند تصریح کرد: در طرح ۳۱۳ تمرکز بیشتر بر روی اعتلای سطح زندگی خانواده ها، پرورش فرزندان خانواده ها و نیز شناسایی و پرورش استعدادهای این افراد است.

طاهری با عنوان اینکه متأسفانه شاهد افزایش تعداد دختران ازدواج نکرده  در درون خانواده های مددجویان به عنوان یک مشکل و آسیب هستیم ادامه داد: یکی از ماموریت‌های طرح ۳۱۳ فراهم نمودن زمین ازدواج دختران خانواده های مددجو و ارائه مشاوره های لازم به این خانواده ها است.

وی تصریح کرد: توانمندسازی خانواده ها در زمینه های فرهنگی و توانمندسازی اقتصادی و ایجاد اشتغال برای خانواده ها و مقابله با جنگ نرم دشمنان یکی از ماموریت ای این طرح است.

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.